יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

תכירו : שוקולד פנדה - שוקולד "חלב" טבעוני





לפני יותר מחצי שנה שמעתי על קמפיין גיוס המונים שעבר את הסכום בפחות מחצי הזמן ומכפיל את עצמו מהר מאוד.
ידעתי שאני חייבת להיכנס לראות על מה הרעש. וואלה, בצדק!
כמישהי שיש לה כמה וכמה חברים טבעוניים ידעתי ששוקלד "חלב" טבעוני זה משהו מיוחד. ולדניאל ולאליה היה חלום להכין שוקולד "חלב" טבעוני והם הגשימו אותו ובגדול!
מה זה גדול? הסכום שהם הצליחו לגייס לפרויקט שלהם היה פי 7 מהסכום שהם ביקשו בהתחלה!
כמובן שתמכתי בפירגון ענק לזוג המתוק שוקולדי הזה.
כי אם יש שוקולד שאין בו טיפה של סבל, אני בעד. אני מחשיבה את עצמי כויגן פרנדלי ;)
זה נכון, אני רוחקה מלהיות טבעונית או צמחונית, אבל שוקולד זה שוקולד!!




 (גילוי נאות, אני מנשנשת לי כמה קוביות של שוקולד נוגט של פנדה ברגעי כתיבת שורות אלו ממש :)



העיצוב של האריזות מקסים והצילומים מגרים עוד לפני שפתחתי את האריזה.
צילומי השוקולד על האריזה של Uri Bareket Photography מאחורי העיצוב של האריזות והלוגו: הם אריה ואליה מסטודיו פלאנטפופ


 ואם אתם חושבים שנשאר משהו מהפנדה אגוזי לוז, תחשבו שוב ;)



לאתר של שוקולד פנדה

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...