יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

שלישי זוגי - כשחלומות מתגשמים במציאות

(שלישי זוגי הוא מדור קבוע בבלוג בו אני משתפת על רגעים רומנטיים, רעיונות להשקעות ומתנות ובכלל כל מה שקשור לזוגיות ואהבה! :)

לפני שנתיים עברתי במקרה ביסוד המעלה וראיתי צימרים שנראים בדיוק כמו הסטודיו שאני חולמת עליו. 
לבן, מעץ עם נגיעות צבעוניות כמו שאני אוהבת. 
התרגשתי וצילמתי כדיי שכשאסע לצימר עם האהוב שיהיה לי, אני אדע לאן להגיע. 
השנים עברו, האהבה שלי הגיעה אליי בדיוק בשבילי. 
ואז החברים הכי טובים שלי הפתיעו אותי והזמינו לי סופשבוע במקום שחלמתי עליו! (כמובן שבעזרת אחותי שידעה בדיוק לאן אני רוצה להגיע). 
המקום קסום, יש לי חברים נפלאים. ואני עם הבן זוג הכי מושלם בשבילי שיכולתי לבקש!

צימרים תמוז נמצאים ממש בלב יסוד המעלה,
כעשר דקות נסיעה מראש פינה.
למקום יש שלושה צימרים צבעוניים ומפנקים שלכל צימר גם קומת ילדים למעלה.
בעלי הצימרים נחמדים מאוד ודואגים לכל מה שצריך. 
הצימר כמובן נקי ומסודר עד לרמת המגזינים, הסרטים והמגבות המפנקות.
כדיי שיהיה במה להתנגב כשיוצאים מהג'קוזי המפנק!
 



גם חנה הכלבה עם העין האחת הסתובבה ליד הצימר שלנו ואירחה לנו חברה כמו שאני אוהבת, בעל חיים תמיד עושה לי עוד יותר טוב. היא גם כלבה ממש חברותית ומתכרבלת, אז בערב היא בכלל הייתה תנור קטן וחמים :)





הכנתי לנו סלסלת פיקניק מלאה בכל טוב, בקבוק יין מצוין, שוקולד, פירות וקאפקייק'ס מושלמים של רד וולוד.






אכלנו ארוחת ערב בראש פינה במסעדת ג'עוני.
אוירה נפלאה של נגני ג'אז בירכה אותנו בכניסה וביציאה.
אויר קריר וירח גדול ליווה אותנו חזרה למכונית, וחזרנו במהרה לצימר החמים!

וזה האהוב שלי, שעוד לא התרגל למצלמה שתמיד ביד שלי, ואני התרגלתי בקלות להנות מכל מבט מצחיק ושטותי שלו, כי אלו הרגעים בו אני חוזרת להיות ילדה, ואנחנו משתטים יחד. וזה מרחיב את הלב עוד יותר!


כן, גם הדרך הבייתה היא חלק מהחופש הזוגי, הוא נוהג ונותן לי את האפשרות לתעד עוד קצת מהטבע הנפלא שמקיף אותנו!



היה לנו סופשבוע קסום, שקט עם הרבה טבע, וזמן רק לשנינו.


ממליצה בחום! צימרים תמוז בפייסבוק

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...