יום שני, 12 באוקטובר 2015

מה אני אוהבת לעשות?

ביום כיפור נתקלתי בפייסבוק בצילום של דף שמישהי העלתה עם שאלות לעצמי על עבר, הווה, עתיד. (אם הייתי זוכרת מי זו הייתי נותנת קרדיט, אבל אין לי מושג מי זו הייתה, אז תודה בכל מקרה)
בשקט של יום כיפור, התיישבתי לענות על כל השאלות, לשחרר את העבר, לתכנן את העתיד ובעיקר נהנתי להתרכז בהווה.
ובהווה הייתה שאלה אחת שממש עוררה אותי.
מה אני אוהבת לעשות?
ישר לקחתי דף חדש, והתחלתי לזרוק עליו את כל האהבות שלי.

מה אני אוהבת לעשות?

אני אוהבת לעצב, לאייר, לצלם, לתעד.
אני אוהבת לשווק, לקרוא, לעשות מדיטציות, אני אוהב לנוח, לראות טלוויזיה ולשוטט בפינטרסט.
אני אוהבת לרוץ, אני אוהבת להיות בטבע, לשמוע מוזיקה, לארח, להכין אוכל ולפנק את היקרים לי.
אני אוהבת לתת מתנות, אני אוהבת לשמח ולשמוח. לחייך, לשיר ולרקוד.
אני אוהבת לדבר עם המשפחה שלי, אני אוהבת לחבק ולנשק את בן זוגי.
אני אוהבת לאהוב.



מתוך כל הדיוק אהבה הזה, הבנתי שרוב הזמן אני עושה את מה שאני אוהבת! 



smile emoticon



עכשיו תספרו לי.. מה אתם אוהבים לעשות?

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...