יום רביעי, 7 באוקטובר 2015

הכי קרוב לפריז בת"א

אני חולמת על פריז כבר הרבה שנים, ועוד מעט החלום שלי הולך להתגשם.
אבל לפני שאני ממריאה לעיר האורות הרומנטית, קפצתי בוקר אחד לקפה פריזאי אמיתי באמצע תל-אביב!


פושון ממוקמים במתחם שרונה, ממש בכניסה הצפונית של שרונה מרקט.
ומה אני אגיד לכם, ברגע שנכנסתי בדלת, הרגשתי בחו"ל.
בכלל כל מתחם שרונה מאופיין בהרבה סטייל ועיצוב חו"לי ומושקע, מה שעוזר לאוירה הנעימה והמהנה כל כך במתחם.




ברגע שהורוד של פושון האיר אותי והקינוחים חייכו אליי, הייתי לרגע בפריז.




המקום מעוצב נפלא, ארוחות הבוקר נראות שוות במיוחד (עוד לא הספקתי לטעום) רק התפנקתי באקלייר קרמל יוצא מן הכלל והאוירה פריזאית אמיתית.

ובנימה טיפוגרפית יותר: היש משהו יותר מגניב מקיר עם אותיות נאון ורודות???




 אז עד שאגיע לפריז האמיתית, מצאתי לי פינת דמה קטנה ממש באמצע העיר הגדולה.




au revoir! :)








אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...