יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

30 שנה של השראה- פוסט יומולדת!

כל שנה אני עושה סיכום יומולדת.
מה עברתי השנה, מה למדתי, מה אני מאחלת לעצמי.
אבל השנה הזו, הו, השנה הזו, הייתה מעבר למצופה.
עברתי בה כל כך הרבה שינויים, אתגרים, ארועים משמחים והרבה שיעורים!
אני בת 30 ומרגישה חכמה מתמיד, מרוצה, אהובה ושמחה.
הימים שלי נפלאים מלאים באהבה, עשייה, יצירה וצחוק.
יש לי משפחה תומכת ומדהימה, בן זוג אוהב, חברים וחברות נפלאים ואנשים טובים מסביבי.
יש לי חיבור גבוה לעצמי וליקום ומודעות מפותחת, רגישות והקשבה,
סקרנות והתבוננות תמידית שמביאה אותי כל פעם לגבהים חדשים.
רב הזמן אני שלמה עם עצמי גוף ונפש, עובדת ומתפתחת כדי להיות אני במיטבי,
בידיעה שכמו שאני זה מספיק טוב ככה עכשיו.
ובכל זאת להקשיב בחמלה לשינויים ולרצונות ובקשות שונות.
אני יודעת שאני עושה כל שביכולתי, את המיטב שלי וגם אם עולה קושי אני בוחנת אותו ומקבלת אותו בחמלה.

אני מאחלת לעצמי להמשיך להיות מאושרת, מאוהבת, שמחה, יצירתית, בעשייה,
להתפתח רוחנית, עסקית, כלכלית משפחתית, זוגית, ובעיקר להיות אני כמו שאני, כי ככה זה טוב!




הזדמנות נהדרת להגיד לכם, קוראיי היקרים, תודה שאתם פה.
שאתם הבית השני שלי, להשראה, לכתיבה, למחשבות, לצילומים.
תודה!

2 תגובות:

כאן ועכשיו יצירה מהנשמה אמר/ה...

יום הולדת שמח

מלוא הטנא ברכות ואיחולים

והמון המון מזל טוב

שכל משאלות ליבך יתגשמו לטובה ובמהרה.

חן אמר/ה...

המון המון מזל טוב והמשך שפע בחייך

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...