יום שני, 18 במאי 2015

ההתרגשות בשיאה!

הנה זה מגיע, אחרי חודשים של עבודה מרובה וחלומות במגירה שהפכו פתאום למאוד מציאותיים,
עוד יומיים היריד של נתנאלה, חלומות טרופיים מגיע לחולון ואני משיקה את קולקציית הזהב הראשונה שלי ועוד המון מוצרים חדשים!
קבלו את הוידאו הצבעוני והמוזהב הישר מהסטודיו










מקווה לפגוש חלקם מכם, קוראים וקוראות הבלוג, אני יודע שחלקכם, יותר חלקכן, גם חברות מועדון שלי, אז כבר קיבלתן הפתעה במייל.

ולמי שלא רשום עדיין למועדון לקוחות שלי,
מוזמנים להירשם באהבה
http://www.inbalgibor.com/#!form/cn2y
 

 


 אני חייבת לשתף אתכם שהדבר הכי מרגש בירידים, זה המפגש עם הלקוחות, מכיוון שאין לי חנות פיזית, האפשרות להיפגש בלייב, לדבר, לראות חיוך, לקבל חיבוק, זה הכייף הכי גדול.

 

אני והקולקציות החדשות יחכו לכם בדוכן של הסטודיו, ממש ליד קפה לנדוור.
חפשו את קיר הזהב.




ואת החיוך המתרגש שלי.



נתראה :)




אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...