יום חמישי, 14 במאי 2015

כל יום זו הזדמנות חדשה!

יש לי הרגלים קבועים בבוקר, אני מתעוררת, בדרך כלל עם חיוך, אומרת לעצמי בוקר טוב ומתרכזת לכמה דקות באמירת תודה. על שינה טובה, על בריאות טובה ועל כל הטוב שיש לי.
ואז אני מאחלת לעצמי שיהיה לי יום טוב ומבקשת כמה דברים ליום שמתחיל. 
אני מזכירה לעצמי שהכל יש, רק לבקש. שכל יום זו הזדמנות חדשה להשיג כל מה שאני רוצה ושהכל אפשרי! 

ההצהרות החיוביות הן חלק מאוד גדול ביום יום שלי, הן מחזקות אותי, מעצימות ומעודדות כשצריל. ומי לא צריך עידוד לפעמים באמצע היום, או כשמשהו מעצבן קורה. 

לכולנו יש ימים עמוסים, מעצבנים, מבולגנים ולפעמים אנחנו לא מצליחים למצוא את החיובי בסיטואציה. 
מתוך התחושות האלו אני מעצבת את המוצרים שלי, להכניס חשיבה חיובית בכל הזדמנות, בכל סיטואציה. 

אז איך עוד אני עוזרת לעצמי להתחיל כל יום עם חיוך? 

בעזרת הרבה סדר בראש, אני מתחילה את יום העבודה שלי בסטודיו עם בלוק רשימות ליום טוב בו אני כותבת את כל המשימות שיושבות לי בראש ועושות לי רעש, טלפונים, מיילים,הכל. 
ההפך מלשכוח זה לרשום!
והיום אני משתפת אתכם בעיצוב החדש לבלוק רשימות ליום טוב


בנוסף, מוצר חדש נולד לו, אח לבלוק היומי, בלוק לשבוע טוב- בלוק שבועי עם 52 דפים שיספיקו לשנה שלמה!!! 
ובו אפשר לתכנן את השבוע הקרוב, לקבוע תוכניות ופגישות ובעיקר לחכות שהסופשבוע יגיע! 


ולבלוק היומי נוסף גם בן קטן- רשימות ליום טוב, מיני! 
בלוק קטן ומתמגנט שיהיה תלוי על המקרר לרשימת הקניות היומי או השבועית. 

ככה הכל יהיה רשום לכם, והראש יהיה פנוי לעשייה וחלומות, לפנטזיות ורעיונות!! 



קולקציית הזהב שלי והבלוקים החדשים,  יושקו לראשונה, בהתרגשות גדולה, ביריד החלומות ב 20.5 במרכז עזריאלי חולון. 

בואו לבקר אותי ולראות את המוצרים בלייב! 




אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...