יום שני, 4 במאי 2015

אהבה מזהב

עד לפני כמה חודשים לא הייתי בטוחה מה תהיי הקולקציה הבאה שלי. 
מה אחדש.. איך אגוון. איך אפתיע את הלקוחות שלי, ואת עצמי.
כבר שנים שאני חולמת על קולקציית מוצרי נייר עם הדפסת זהב משלי! 
קולקציה של מוצרי נייר מעוררי השראה עם הדפסת זהב.
משהו במורכבות של ההדפסה, בצבע הזהוב הזה, שאם לא ידעתם הוא בכלל לא צבע הדפסה, אלא רדיד זהב שמוסיפים אחרי ההדפסה. 
וחלמתי ופינטזתי על שילובים של זהב וורוד וזהב ומינט והמשכתי לפנטז...
עד שהיריד של נתנאלה הגיע כמו תמיד, בהתרגשות גדולה, התחלתי לראות תאריך יעד לחלום הבא...
ובאמת שלא הייתי בטוחה שאצליח, כי ככה זה חלומות גדולים, הם נראים בהתחלה מפחידים ואולי לא ניתנים למימוש. 
אבל אם אתם כבר מכירים אותי אתם יודעים שאני מאמינה גדולה וחיה את חיי עם הידיעה שהכל אפשרי!

ועם הדרייב הזה התחלתי לעצב את הקולקציה החדשה.

והנה היא הגיעה אליי, והרגשתי שאני חייבת לקפוץ לבקר בחנות של מירב שביט בשרונה כדיי לעשות קצת צילומים מוזהבים במקום הקסום שלה.

את מירב הכרתי לפני כשנה, ביריד הקודם של נתנאלה ומאז אני מאוהבת בתכשיטים שלה. בעדינות, בצורות, בכל הזהב הזה!!



השילוב העדין הזה בין פוסטר רומנטי לטבעות אירוסין, בין פנינים לבנות וצבע המינט האהוב עליי כל כך.
וכמובן כל הלבבות שעפו באויר בזמן הצילומים!




יש למירב טבעות עם טביעת אצבע שלדעתי זו המתנה הרומנטית והמרגשת ביותר שאפשר להעניק למישהו שאוהבים.
הנוכחות התמידית של טביעת ידו, של חלק ממנו, שתמיד איתנו. יש משהו מאוד מיוחד בעיצוב כזה. מאוד רומנטי.


כל הצילומים צולמו כחלק מחשיפת קולקציית הזהב שלי.


הקולקציה תושק לראשונה ביריד החלומות של נתנאלה ב 20.5,

מוזמנים באהבה
https://m.facebook.com/events/375422075979402/

תודה למירב שביט על האירוח הנפלא :)
לאתר של מירב שביט

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...