יום חמישי, 26 בפברואר 2015

רקעים מעוצבים למחשב- חודש מרץ- הצהרות חיוביות

בסטודיו שלי יש לי המון פוסטרים בעיצובי שמעודדים אותי, מעצימים וממלאים אותי מוטיבציה.
לפעמים כל אלו לא מספיקים ואני לוקחת חבילת פתקיות דביקות ומתחילה לרשום הצהרות חיוביות שמתאימות לי לאותו היום, או השבוע.
לפעמים אני לוקחת את הפתקיות ותולה אותן גם בחדר השינה, כדיי שאני אראה אותן כשאני קמה בבוקר.
וכמו כולם, גם אני חוטאת והדבר הראשון שאני רואה ועושה על הבוקר, זה לפתוח את הנייד, לראות שלא "פיספסתי" משהו בזמן שישנתי.

לכן, החלטתי לפתור את הבעיה, ולעצב לי ולכן (מצטערת קוראיי הגברים, החודש הזה הוא שלנו :) רקעים מעוצבים עם הצהרות חיוביות ליום שמח!

כמו תמיד, מוזמנות לשמור את התמונה מהמחשב ולהעביר למכשיר הרצוי, רקע שולחן העבודה, האייפד או הנייד שלכן.

חודש שמח!

למחשב





לטאבלט





Iphone 5


Iphone 4






אנדרואיד






*כל הזכויות שמורות לסטודיו ענבל גבור - לשימוש פרטי בלבד. אין להדפיס, לשכפל, להשתמש לפרסום
 או למכור בשום דרך שהיא. inbal gibor studio © כל הזכויות שמורות *



רוצים עוד מתנות מעוצבות למייל הפרטי שלכם?
הרשמו עוד היום למועדון הלקוחות של הסטודיו ותקבלו כל חודש מתנות להדפסה חינם, עדכונים ועוד הפתעות!
http://www.inbalgibor.com/#!form/cn2y

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...