יום ראשון, 1 בפברואר 2015

רקעים מעוצבים לחודש של אהבה

חודש פברואר הוא תמיד יהיה אצלי חודש אהבה!
כן, אני קיטשית, כן, אני בעד חגיגות מתוקות בוולנטיין.
תמיד אהבתי לחגוג כל ארוע שאפשר, למה לא בעצם?
עוד הזדמנות להזכיר לבן זוג שאוהבים, עוד תירוץ לדייט זוגי בערב!
חודש פברואר תמיד מזכיר לי לעצור ולהתייחס לאהובי, לפנק, לכתב מילה טובה ליקרים שלי ובגדול, להכניס עוד קצת אהבה לחיי!


אבל גם אם אין לי כרגע בן זוג, זה לא אומר שאני לא חוגגת אהבה בכל יום.
כי אהבה זה לא רק פרחים ולבבות משוקולד.
אהבה בשבילי היא דרך חיים.
אהבה לטבע ולבעלי החיים, אהבה לטיולים ולחופשות מפנקות, אהבה למקצוע שלי, אהבה מטורפת לוינטג' ולשופינג של דברים יפים שמשמחים אותי.
כי מבחינתי, אהבה מורכבת מרצון גדול ותשוקה אדירה שביחד מביאים הרבה שמחה! זו אהבה. ואם תסתכלו על מה אתם מסתכלים בתשוקה ומביא לכם שמחה, תבינו שיש לכם כאן אהבה!
כל יום אני מזכירה לעצמי לחיות באהבה גדולה בכל תחום בחיים. בתשוקה ובשמחה!

אז לקראת חודש האהבה שמתחיל היום, קבלו ממני, באהבה גדולה, רקעים מעוצבים שיהיו אתכם להזכיר לכם, שאהבה, זה כל מה שאנחנו צריכים.


פשוט הקליקו ושמרו את התמונה המתאימה למכשיר הרצוי.
רקעים למחשב:



ipad

רקעים לנייד :
פשוט שמרו  (מהמחשב) את הרקע המתאים בפרופורציות של המכשיר שלכם והתאימו אותו למרכז הרקע בנייד.

 iphone 5



iphone 4



גם לאנדרואיד!




תהנו!
ושיהיה לנו חודש מלא אהבה, כי אהבה זה כל מה שאנחנו צריכים! :)


*כל הזכויות שמורות לסטודיו ענבל גבור - לשימוש פרטי בלבד. אין להדפיס, לשכפל, להשתמש לפרסום
 או למכור בשום דרך שהיא. inbal gibor studio © כל הזכויות שמורות *



רוצים עוד מתנות מעוצבות למייל הפרטי שלכם?
הרשמו עוד היום למועדון הלקוחות של הסטודיו ותקבלו מתנות להדפסה חינם, עדכונים ועוד הפתעות!
http://www.inbalgibor.com/#!form/cn2y

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...