יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

תעריכו את חייכם במידת האהבה שבלבכם

2014 נגמרת היום וזה הזמן שלי לעוד חשבון נפש קטן.
ערב השנה האזרחית החדשה זה ה-זמן לחגיגות נוצצות והרבה שמפניה!
אבל לפני החגיגות והנשיקות, אני עוצרת שנייה לחשוב על השנה שעברה ונזכרת בכל הרגעים שהיו מלאים באהבה. 
האהבה ששיתפתי בה אחרים, שנתתי לעצמי או לאהובים שלי. 
אצלי זו הייתה כל האהבה שקיבלתי מכל הלקוחות שלי השנה! 
הלקוחות העסקיים שלי שכולן, הפכו לחברות קרובות ואהובות שמלמדות אותי כל הזמן דברים חדשים!
הרגעים האלו שהלב שלי היה מלא אהבה, אהבה לבעלי החיים, לטבע, אהבה מהמשפחה והחברים הקרובים, האהבה שאיתנו בכל הרגעים השמחים! 
זה הזמן להעריך את חיינו במידת האהבה שבלבנו! 





 



אז אחרי שהערכנו את חיינו בכל רגעי האהבה שחווינו.
עיצבתי לנו עוד משהו שיביא עוד שמחה ואהבה לחיינו.
במיוחד בשביל הרגע הזה, ממש לפני שהשעון מגיע ל-12, והשנה החדשה מגיעה, זה הזמן המושלם לקבל החלטה אחת לגבי עצמנו השנה.
משהו מלא תקווה ואופטימיות, החלטה שתעשה אותנו יותר שמחים!
השנה אני מאושרת, השנה אני מצליח בעבודה, השנה אני משקיעה בעצמי יותר, השנה אני.......


תשמרו לכם את אחת התמונה , תדפיסו אותה במדפסת הביתית ותכתבו מה אתם השנה. רצוי בזמן הווה, כדיי לחזק את התחושה כל בוקר כשתראו את זה תלוי מול המיטה, בפינת העבודה או על המקרר. ובלי שתשימו לב, בוקר אחד, בשנת 2015, תקומו, תקראו את הפתק ותבינו שהרגע הזה, בו רציתם להיות, הגיע.




מוזמנים לשלוח לי במייל או לשתף אותי בעמוד הפייסבוק תמונה שלכם עם ההחלטה שלכם לשנה החדשה!

 

שנה טובה!Happy New Year 2015 !! 



*כל הזכויות שמורות לסטודיו ענבל גבור - לשימוש פרטי בלבד. אין לשכפל, להשתמש לפרסום
 או למכור בשום דרך שהיא. inbal gibor studio © כל הזכויות שמורות *

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...