יום חמישי, 25 בדצמבר 2014

על שיווק יצירתי ומיתוג צבעוני


לפני חודשיים התקשרה אליי עדי מאור-סיסו, תמיד כייף לנו לדבר ועוד יותר כייף לנו ומרגש לנו כשאנחנו מתחילות לעבוד ביחד על פרויקט חדש.
על המיתוג של העסק של עדי דיברתי כבר בעבר כאן.
והפעם הפרויקט היה עוד יותר מעניין ומרגש, עדי אמרה לי שתי מילים: "שיווק יצירתי" ומשם הייתי צריכה לצאת ללוח השראה, להבין בעזרתה את הערכים של הכנס.

אחרי סיעור מוחות עם עדי, הגענו ללוגו המדוייק ולצבעוניות המושלמת של הכנס והתחלנו לעבוד על כל הפרסומים והחומרים השיווקיים.
עיצבתי לעדי את הצבעוניות ואת כל השפה העיצובית שתדבר באחידות בכל פרסום, בכל פלייר ובכל מודעה בפייסבוק.


אני ועדי עובדות נהדר ביחד, אנחנו מבינות אחת את השניה במהירות, מה שגורם לכל התהליך להיות מהיר ומהנה במיוחד.
היופי בעבודה עם עדי, הוא שלעדי יש חוש עיצובי שנותן לה את היכולת לקחת את ספר המותג שאני מעצבת לה, ולייצר פרסומים ועוד תוצרים לבד וברמת מקצועיות מעולה שנראים טוב בעיקר כי הם מדברים באותה השפה שבניתי לה, בצבעוניות ובפונטים אחידים וכל זה נותן לה חופשיות במהלך השיווק היצירתי שהיא עושה!




הנה חלק מהעיצובים שעיצבתי לעדי לקראת הכנס






עדי ידועה בקבוצות הפייסבוק (הסגורות:) שלה, שמעודדות נשים לשתף על המוטיבציה ולפעמים גם הקשיים שיש בשיווק בימינו.
ובקבוצות האלו עדי נותנת מהידע שלה והתמיכה ומייצרת קהילה מגובשת של נשים שעוזרות, מקשיבות ומתייעצות אחת עם השניה. עדי מחלקת להן מתנות כמו פוסטר מעוצב, דפי ניהול מעוצבים והרבה תוכן וטיפים!



בנוסף, עדי החליטה לתת הטבה מיוחדת לכל הקוראות שלי, לקראת הכנס "שיווק יצירתי" שיתקיים ב 7.1.2015!

ולכן, כל מי שתירשם ותזין את הקוד VIP בעמוד התשלום,
תקבל הנחה של 50 ש"ח מעלות הכרטיס לכנס!

הנה הקישור להרשמה:
http://www.adimaorsiso.co.il/creative/

הקלידו קוד קופון inbal gibor VIP במעמד הרכישה. 

מוזמנות לעקוב אחר התכנים המעולים של עדי בעמוד הפייסבוק שלה
עדי מאור סיסו- ניהול יעיל לבעלות עסקים 

מזמינה אתכן בהמלצה אישית במיוחד, לכנס מרתק, מהנה ומלא ביצירתיות!
אני אהיה שם, אשמח לראותכן.

לחיי ימים מלאים בשיווק, יצירתיות והנאה מכל רגע.

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...