יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

על בולטות ויזואלית וחשיבה קונספטואלית

אנחנו קמים בבוקר, כל אחד ומנהגי הבוקר שלו, אמבטיה, קפה ואז העומס מתחיל.
העיתון, הפייסבוק, המיילים, ההודעות, הוואטסאפ, הקבוצות בוואטסאפ ואני יכולה להמשיך ככה עוד כמה דקות..
מכל כיוון קופצים לנו צלצולים, התראות, תמונות, פרסומים, מכירות, הזמנות.
ואני כבעלת עסק, שרואה כל היום פרסומים ותמונות, לא מפסיקה לחשוב על איך אפשר לגוון. מה יגרום לאנשים לעצור דווקא על הפרסום שלי, מה יעורר השראה, מה יגרום להם לקרוא את מה שאני כותבת.
ואז, אני מתיישבת לעבוד עם הלקוחות שלי, ואנחנו חושבות יחד, איך בין כל הבלאגן הזה הלקוחות שלי יבלטו.

לבולטות הזאת יש נוסחה. והיא מאוד פשוטה. קוראים לזה קריאייטיב. קונספט. מחשבה מאחורי עשייה.
זה מה שיוצר את אותה בולטות ויזואלית שכולנו חושקים בה.

אני רוצה לספר לכן על לקוחה שלי, מיה לנדאו שמה,  כבר כתבתי עליה בעבר, כמה וכמה פעמים. :)
אבל החודש עשינו משהו כל כך שונה שהייתי חייבת לשתף גם אתכם.

אני ומיה לנדאו עובדות יחד כבר שנים, יחד אנחנו תמיד מנסות לעשות דברים חדשים, אין עיצוב שחוזר על עצמו בדיוק כמו שהתכנים של מיה תמיד חדשניים, מפתיעים ומעוררים השראה, ככה אני מתייחסת גם לעבודת העיצוב איתה.
כשמיה סיפרה לי על הכנס שהיא עובדת עליו, עצמאיות=עצמאות שיווקית, היה משפט אחד בבריף שהיא שלחה לי שתפס אותי מאוד.

"שפע אמיתי מגיע רק דרך שתי הידיים שלי!"

אני מאוד מאמינה בזה.

אחד הדברים שעוזרים לי בימים קשים בעצמאות, זו הידיעה הזו, שהשפע שלי מגיע משתי הידיים שלי. בלי תלות באף אחד, בלי להאשים מישהו חלילה, בלי צורך לחכות שמשהו יקרה, שאני אקבל העלאה במשכורת, שהבוס ישים לב אליי, או שאריאלה תתקשר.

השפע שלי, העבודה שלי, החריצות שלי, השיווק שלי, הכל תלוי רק בי!

ועם המשפט הזה יצאנו לדרך, והתחלתי לעצב את הפרסומים לארוע החדש של מיה.




הקונספט המנחה היה המשפט הזה ועוד כמה משפטים שמופיעים אח"כ בפרסומים של הקמפיין. השפה הגרפית תמיד נשענת על הצבעוניות שיוצאת מהלוגו של מיה עם תוספות של ירוק טורקיזי וורוד בייבי ליצירת אוירה נכונה, הפונטים שמלווים אותנו כבר כמה קמפיינים, כדיי ליצור אחידות ויזואלית.
העיצוב נתמך בצילומי קונספט מדוייקים ומקוריים, שצולמו במיוחד לקמפיין הזה, ומדברים בשפה של קהל היעד, תופסים את העין והכי חשוב, מעבירים את המסר!






אתן מוזמנות להיכנס לפוסט אצל מיה על הארוע המופלא הזה לעצמאיות שייתן את כל הכלים הכל כך חיוניים לכל עצמאית איך לשווק בעצמה ולעשות את זה בהנאה!


ואם חשקה נפשכם לראות עוד פרויקטים קריאייטיבים שעשיתי לאחרונה בסטודיו, מוזמנים להיכנס לאתר שלי.

ואל תשכחו, תחשבו על קונספט, תחשבו על המסר, תחשבו איך להעביר אותו בדרך יצירתית ואז זה יעבוד!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...