יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

הרפתקת ה- 4X4 הראשונה שלי (ואני בטוחה שלא האחרונה!)

כשהייתי קטנה, במשפחה היינו מטיילים כמעט כל שבת, לראות פריחה, להשתכשך באיזה נחל, אפילו הייתי עולה על הג'יפ של דוד שלי, והוא היה עושה לנו סיבובים ברמה, היה לו ג'יפ סופה ירוק והיה נראה לי הרכב הכי מגניב שיש.
ואז התבגרתי והרכבים נהיו משעממים, והרמה מאוד רחוקה מהעיר הגדולה. וכמעט ולא יצאתי לטיולים.
ופתאום, נכנס בי דחף לחזור לטייל כמו פעם, לחרוש את הארץ שלנו וכך יצא שיצאתי לטיול ג'יפים הראשון שלי, כאישה בוגרת!
קמתי בשש בבוקר, כשהשמש עולה מכיוון שבדרך כלל אני לא רואה בשעות האלו, נעלתי נעלי ספורט שהולכות בדרך כלל גג לפארק הירקון בדרך לחדר כושר ולקחתי איתי את המצלמה, שבשנים האחרונות רואה רק אורות סטודיו ותאורה קרה, וכמעט ולא באה במגע עם אבק או שמש של צפון הארץ.
וכך יצאתי לטיול, מתרגשת כמו ילדה, בעיניים של אשה, עם תחושה של הרפתקה חדשה.



בג'יפ 4X4 מאובזר בהרבה אוכל, פק"ל קפה, מכשירי קשר, ג'י פי אס עם מפה של טיילים אמיתיים והרבה מצב רוח טוב התמלאתי באבק, בחול, למדתי על הנעה אחורית ברכבי 4X4 ועל רכיבת שטח, ראיתי נופים מתצפיות שרכבים פרטיים לא יכולים לחלום על להגיע אליהם ואפילו גיליתי את הארץ מחדש.




בעודי יושבת בג'יפ, משקיפה על רמת הגולן, אני מבינה שעם כל הרצון לטייל במזרח, בדרום אמריקה ולעשות את טיול החלומות שלי מחוף לחוף בארה"ב.
יש לי ארץ אחת, שאני כמעט ולא מכירה בשנים האחרונות, אמנם טיילתי בכל המסלולים בעבר, נסעתי בכל הכבישים.
אבל יש עדיין מקומות שלא הייתי בהם, לא צילמתי אותם, לא עצרתי לשתות בהם קפה שחור, או ישנתי בהם לילה באוהל.
וזה בדיוק מה שאני רוצה לעשות.
כמו אהוב של הרבה שנים שפתאום מגלים מחדש דברים שלא ידענו, כמו להסתכל על משהו שבבית שנים ורק עכשיו גילינו את היופי שלו, כך בדיוק, התאהבתי בארץ שלי מחדש.





מזמינה אתכם לגלריית התמונות מהטיול - לאלבום המלא בפייסבוק.
שיעשה לכם חשק לצאת לטייל בארץ!




תגובה 1:

ההנאות שבדרך אמר/ה...

תמונות נהדרות, עושות חשק לצאת אל הטבע הנפלא שלנו.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...