יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

עכשיו אני- הספר!

טלפון, על הצג, מיה לנדאו.
תמיד כייף שמיה מתקשרת.
היא מספרת לי בהתרגשות שהיא הולכת להוציא ספר, אני מתרגשת איתה וישר יודעת, הוא יהיה הצלחה מסחררת. ברור שאני רוצה לעצב אותו!!!!

חודשים של בניית שפה, איורים, צבעים, אלמנטים, טקסטים ועוד טקסטים ועוד קצת טקסטים.
יישורים ימינה, למרכז, לבלוק, לשמאל, להקטין, להגדיל, לרווח.
לעצור.
לבכות קצת, להתאושש משברון לב.
לקבל חיבוק, כי היופי בעבודה עם נשים שיש מקום להכיל את הרגשות שלנו, גם בימים לא טובים.
להבין שהעבודה מכניסה שמחה ולהמשיך.
להמשיך לעצב, להזיז ימינה, להקטין, לרווח.
לעצור.
מלחמה.
לדבר, להסתמס, שוב לדבר, לבדוק שהכל בסדר.
לסגור לדפוס. לתקן, שוב לסגור לדפוס.
לנשום.
לקבוע יום לבדיקות דפוס. רגע. יורים על נס-ציונה?
לבטל את הדפוס.
לקבוע יום אחר.
להיפגש באמצע הדרך בין אזעקה לאזעקה.
להגיע לבית דפוס, לשמוע את מכונת הדפוס, לראות עמוד ראשון בצבע על נייר.
להתרגש.
לאשר את הורוד.
לאשר את הטורקיז.
לאשר את הצהוב.
להתרגש.
לצלם את הדפים יוצאים מהמכונה, ועוד דף, ועוד לוח ועוד צבע.
להתרגש.
לחזור הביתה ואחרי יומיים לקבל תמונה בנייד, הספר מוכן.
להתרגש.

צילום: יעל ונעמי צלמות

הספר "עכשיו אני" של מיה לנדאו הוא ספר חובה לכל בעלת עסק של אשה אחת.
הוא מספר את כל מה שבעלת עסק צריכה לדעת ולעשות מבחינת שיווק, יח"צ ואיך לבנות את המותג שלה.
הוא מלא בידע שמיה מלאה בו, בסיפורי מוטיבציה, בהסברים מפורטים על תהליכי שיווק והכי חשוב, יש בו חלק שלם של דפי עבודה לבניית קמפיינים ואסטרטגיות שיווקיות ל4 רבעונים. זאת אומרת, שנה שלמה של עבודה, מסודרת, נכונה ומעוצבת כמובן :)



ובנימה אישית, היה לי העונג והכבוד לעצב את הספר של מיה, הוא כלי חשוב, והוא גם היה חלום גדול של מיה,
ולהיות חלק מהגשמת חלומות זה תמיד מרגש.
גאה בך, מיה יקרה, על הגשמת החלום האדיר הזה והפצת הידע שלך לעוד המון נשים.


עוד על הספר והסברים יותר מפורטים על התוכן תוכלו לקרוא בבלוג של מיה לנדאו
בפוסט הבא:
http://maya-landau.blogspot.co.il/p/blog-page_6.html

מוזמנות לרכוש את הספר בלינק הבא:
https://mayabook.cashcow.co.il/




אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...