יום שלישי, 21 בינואר 2014

באהבה, לא בגניבה

אני יוצרת כבר המון שנים, אני באינטרנט כבר כמעט חצי משנות חיי, חנות הסטודיו שלי באינטרנט עוד מעט חוגגת שנתיים ועד היום, לא חששתי לרגע לזכויות היוצרים שלי.
עד שבמקרה, מצאתי את אחד הפוסטרים היותר אהובים שלי וכשמו כן הוא, "פוסטר אהבה".
מצאתי אותו מועתק וגנוב בצורה כל כך בוטה עד שלא יכולתי לא לשתף, להגיב ובעצם "לצרוח" אינטרנטית כמו שאני יודעת.

דף פייסבוק בשם "נפלאות התבונה" שאפילו את ה SEO שאני עושה לו עכשיו לא מגיע לו, בחר לפני פחות מחודשיים לשמור אצלו במחשב את הפוסטר שלי, להתאמץ ממש בפוטושופ להוריד כל חותמת זוכיות יוצרים שלי שהייתה על הפוסטר בחנות שלי במרמלדה מרקט והגדיל ועשה, הוסיף את חותמת העמוד העיסקי שלו על הפוסטר, דבר שברור לכל מי שחי בעולמנו הדיגיטלי מבהיר שהפוסטר שייך לעמוד וכך גם התוכן, העיצוב וכמובן הרעיון כולו. אז זהו, שלא!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=546071998815184&set=a.358141447608241.85795.345721562183563&type=1&theater


והיום, במקרה, מצאתי את החילול הזה ליצירה שלי.
שלחתי להם הודעה שיורידו את הפוסטר, נכון לכתיבת שורות אלה, טרם קיבלתי תגובה מהם.*
אני מזמינה אתכם, לבדוק אם אתם עוקבים אחר הדף הזה.
ולהסיר את הלייק שלכם.
כי מי רוצה לעקוב אחר גנבים.


ואם אתם תוהים איך אפשר לשתף את היצירה שלי בדרכי אהבה ונתינה הנה כמה עצות:

1. כנסו לעמוד הסטודיו שלי בפייסבוק, בטוחה שתמצאו שם השראה לשיתוף דרך העמוד שלי, כך גם החברים שלכם יכולים להנות מהתוכן וגם להגיע לעמוד שלי בעצמם.

2. אם הגדלם לעשות ושמרתם עיצוב שראיתם אצלי, בכייף, תהנו. אבל אל תדפיסו אותו (אלא אם צויין אחרת וזה חומר להדפסה חופשית ממני אליכם, יש כמה וכמה כאלו בבלוג)

3. אם אתם רוצים להשתמש בצילום או עיצוב שלי למטרות תמימות ולא מסחריות, בקשו אישור ממני, במייל, בפייסבוק או אפילו התקשרו, אני אענה מייד.

4. ואם באמת באמת לא התכוונתם והעלתם תמונה מהמחשב שלכם שהיא במקרה צילום או פוסטר שלי, תנו קרדיט. תייגו אותי, את הבלוג, את העמוד העיסקי של הסטודיו, את האתר.. יש כל כך הרבה דרכים לפרגן ולתת קרדיט, בבקשה מכם, זו העבודה שלי, היצירה שלי הא הפרנסה שלי, וכל לקיחת קרדיט פוגע בי ישירות.

http://market.marmelada.co.il/products/32767



תודה והמשך שבוע מלא אהבה

ענבל


*עדכון : אחרי כמה שעות, מסתבר שהיו כמה פעמים שבו השתמשו בעיצוב,מנהלי הדף התנצלו וכל התמונות הוסרו.

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...