יום שישי, 27 בדצמבר 2013

הכרת תודה על סרט בשישי

ערב שישי, כל השבוע חיכה לי במחשב סרט שרציתי לראות כבר יותר משנה.
לא הצלחתי להגיע אליו.
היום הצלחתי.
"אושר,תודה, עוד בבקשה."
happythankyoumoreplease
הוא סרט אינדי עם שחקנים מעולים המספר סיפור על כמה חבר'ה צעירים בשנות ה-20 המאוחרות שלהם שמחפשים את עצמם בין עבודות, אהבות וכל מיני הגדרות זהות אחרות.
הסרט מצולם בעיר היפה ביותר בעולם. בעיר אליה אני מתגעגעת כל יום. ניו יורק.
אבל חוץ מהתסריט המעולה, הפסקול הנפלא וניו יורק, יש בסרט כמה מונולוגים שיותר מהכל, התחברו לי לכמה מהתגליות שחוויתי בעצמי בשנים האחרונות.
הכרת תודה.
בסרט אחת הדמויות מספרות על רגע מכונן אחד עם נהג מונית הודי שאומר לה שתתחיל להכיר תודה, כל יום. על כל דבר.
אבל... שאחרי התודה תגיד: " עוד בבקשה" וכך היקום יישלח לה שפע מכל אותם דברים טובים שהיא מודה עליהם בחיה.
זה מסר נפלא ומשהו שאני אישית עושה כבר הרבה זמן, אך לבקש עוד, טרם יצא לי. ואני הולכת לנסות לשלב את זה יחד בהכרות התודה שלי.

ההתעסקות באהבה במונחים של מה מגיע ולא מגיע הוא מרתק, יש שם כתיבה חכמה ואמיתי כמו המחשבה של מי שאנחנו רואים בעיניי רוחנו שיהיה איתנו ומי שמגיע, האפשרות להיפגע, החסימות, הפתיחות, החיים והשינויים הגורמים להבין שאם האהבה מספיק חזקה הכל אפשרי.

הסרט נגע לליבי.

ממליצה בחום לראות את הסרט. קבלו לינק לצפיה ישירה.
http://www.putlocker.com/file/FD77A61164FDB3BB

תהנו

ועוד משהו קטן מהסרט..




וכמובן .. הטריילר..

תגובה 1:

galit.rizcan@gmail.com אמר/ה...

היי, תודה רבה על הקישור. סרט מתוק!!!
אפשר עוד? :)
שבוע טוב ומבורך,
גלית.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...