יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

השמש שבתוכי

החורף הגיע.
קר, יורד גשם ואני לא ממש רוצה לצאת מנעלי הבית החמימות שלי.
אני אוהבת את החורף. האמת שאני אוהבת את כל עונות השנה.
כמישהי שלא אוהבת שינויים, השינוי הזה נעים לי.
בעיקר כי אני לא אוהבת שחם לי. ואני מעדיפה שיהיה לי קר.
במהלך השנים של הבלוג.. (עוד שבוע חוגגים 4!!) כתבתי כמה וכמה פוסטים חורפיים שאני מאוד אוהבת
הבעיה בחורף ובקור זה האור, השמש, השעון מתקצר וכך גם הימים.
ואני , ובטח עוד כמה וכמה אנשים, יורדים באנרגיות.
זה טבעי שהחורף מביא איתו רצון לעבוד פחות, להיות מתחת לפוך יותר.
המוטיבציה שלנו הופכת ממצב של לרוץ ולהשיג ללנוח ולצבור אנרגיות.
זו תגובה טבעית של הגוף.
אבל, עכשיו, אני בתקופה כזו שאין לי זמן להיות מתחת לפוך.
אם יש משהו שעוזר לי בקור ובתחושה החורפית הזו, זו מוזיקה.
המוזיקה מלווה אותי כל יום בסטודיו. מחזקת, מכניסה אותי כל פעם לאוירה אחרת.
ויש שיר אחד שגם אם אין שמש בחוץ, מחמם אותי ומזכיר ל שהשמש והמוטיבציה האמיתית שלי, נמצאת בתוכי.





ועוד שיר אחד בעברית..


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...