יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

השקט והאהבה שלי

כבר כתבתי רבות בבלוג על מעגלי היצירה שלי, ועל איך אני לפעמים מצלמת יותר , לפעמים מאיירת יותר.
הימים האחרונים מאופיינים בהרבה זמן מחשב אצלי, אפילו אגלה לכם סוד קטן.. אני בונה בימים אלו את האתר שלי וממש בקרוב אוכל להשיק אותו!
ובגלל שאני כל היום מעצבת כפתורים ומסכים, יש בי חשק עז לעשות גם דברים אחרים.
אז הבריחה שלי עכשיו זו המצלמה. המצלמה והרבה פרחים.
תמיד אהבתי לצלם פרחים, עכשיו למזלי זה גם חלק מהעבודה שלי. ועל כך אני מודה כל יום.

במהלך צילומים בסטודיו השבוע, צילמתי כמה צילומים שישולבו באתר שלי, אחרי שסיימתי עם עלי הכותרת של החמניה, התפנתי לשחק קצת והשתעשתי עם הסטיילינג ואיך לא.. סידרתי את הפרחים בצורה האהובה עליי ביותר.

ואז זה הכה בי, עד כמה אני אוהבת לצלם, עד כמה אני מודה על כך שזה חלק מהעבודה שלי, היצירתיות שיש בצילום היא יצירה אחרת מאיור או עיצוב גרפי. זה קסם של תאורה והעברת מסר בצורה שונה, בזוית, בתפיסת הרגע, בשקט שיש בצילום אחד.

אני אוהבת לצלם.

ולפעמים כל מה שאני צריכה זה את השקט והאהבה שלי. 




המשך שבוע מלא יצירה, השראה ואהבה!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...