יום שלישי, 11 ביוני 2013

NEW YORK NEW YORK -סדרת הפוסטרים החדשה

הכל התחיל מאהבה גדולה ואיור קטן.
שרבוטים אין סופיים של בנייני העיר ניו יורק, שרבוטים של קו הרקיע הידוע ואז, הגיעו גם איורי המוניות.
ופתאום, בלי לשים לב, נולדה לה סדרת פוסטרים חדשה לעיר האהובה עליי מכל.

'NEW YORK NEW YORK' , היא סדרת פוסטרים מאיורים וטיפוגרפיים המשתלבים יחד בצבעוניות המתאימה לעיר הכל כך צהובה הזו!
סדרת הפוסטרים התפתחה במקביל להכנות שלי לטיול שלי, בחודש שעבר.
ההשראה מהעיר קיימת תמיד, מעצם העובדה שאני חיה את העיר גם כשאני לא מתכננת לטוס אליה (בעצם, אני תמיד מתכננת לטוס אליה).
ניו יורק אצלי במחשבות, ברגשות ולעיתים מאוד שכיחות גם בחלומות.
אני מאוהבת בעיר, כאילו הרגע הכרנו, אני אוהבת אותה, כאילו אנחנו יחד שנים (כשחושבים על זה, אנחנו יחד הרבה שנים).

וכך, מאהבה אין סופית והשראה גדולה, נולדה לה סדרת הפוסטרים.
החלום הגדול, היה לצלם את הפוסטרים בעיר עצמה, ברחובות ניו יורק.
תודות לעיר בה הכל מצטלם נפלא, גם הצילומים שצילמתי בזמן הטיול יצאו נפלאים.

אז, בהתרגשות גדולה, אני שמחה להציג בפניכם את סדרת הפוסטרים החדשה 'NEW YORK NEW YORK'













וגם צילומים של הפוסטרים ממוסגרים.. שצולמו עם אביזרים שחזרו איתי לסטודיו, להוסיף עוד קצת ניו יורק סטיילינג :)











http://market.marmelada.co.il/products/97988

ולקינוח, קבלו קליפ קצר שמתעד את מאחורי הקלעים של הגשמת החלום לצלם את סדרת הפוסטרים המעוצבים שלי, ברחובות ניו יורק! 



לרכישה: החנות שלי במרמלדה מרקט 


2 תגובות:

טושטוש אמר/ה...

ממש מקסים ואהבתי את הצהוב השמח הזה בכל פוסטר

Unknown אמר/ה...

מקסים! הגשמת חלומות - זה העיקר!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...