יום רביעי, 24 באפריל 2013

איך לתכנן טיול לא שיגרתי בחו"ל


טיול עם כל המשפחה- צ'ק
טיול אחרי צבא- צ'ק
טיול רומנטי עם הבן/בת זוג - צ'ק

עכשיו איך הופכים את הטיול הבא ללא שיגרתי?

* חפשו יעד לא תיירותי בהכרח. יעד שמדברים בו בשפה שטרם שמעתם, או עם נופים שאף פעם לא ראיתם.
חפשו יעד שהוא לא ברשימה הקבועה של יעדי הדילים הקרובים או המוכרים.

* חפשו חבר/ חברה שרוצים  לטוס לחו"ל ומעוניינים בפרטנר שיבוא איתם. גם אם אתם לא מתואמים מבחינת התפיסה של איך סדר יום בחו"ל צריך להיות, השוני ביניכם יכול ליצור הפתעות (כמובן עם הקשבה והבנה משני הצדדים) ודווקא להפוך את הטיול של שניכם ללא שיגרתי.

*  אחרי שבחרתם את היעד ואת החברה, תתחילו לאסוף טיפים ומקומות לראות. כשתסיימו לעבור על כל דבר תיירותי שכתוב באינטרנט, תתחילו לחפש בשפה אחרת ארועים, נקודות ציון ומקומות שרק המקומיים מכירים וכותבים עליהם. אפשר למצוא את זה באתר העיר, בבלוגים של אנשים על העיר, או בפורומים שקשורים לעיר. לפעמים האטרקציות האמיתיות נמצאות איפה שהמקומיים מסתובבים ולא איפה שכולם עומדים ומצלמים.

* חפשו את המקומות שמדברים אליכם, את הנושאים שמעוררים בכם השראה. אם אתם חובבי אוכל, או עיצוב, אם גלריות מיוחדות יעשו לכם את הטיול או שוקי הפשפשים באזור. התמקדו באיסוף מידע על הנושאים המעניינים אתכם.


* טיפ אחרון לטיול לא שיגרתי, תפתחו את הראש, (לא פיזית בבקשה), תפתחו את המחשבה, תשחררו קצת את התוכניות, תשאירו לכם ימים ריקים ותסתובבו בלי מקום ספיציפי ללכת אליו. תחליטו מה לעשות תוך כדיי תנועה, תזרמו.

יאללה, בואו נצא לטיול לא שיגרתי!


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...