יום שני, 7 בינואר 2013

DIY : לבבות

יש משהו בצורת הלב שתמיד עושה לי טוב.
זו הצורה החביבה ביותר, האהובה ביותר, הלבבית ביותר.
היא מאופיינת עם אהבה יותר מכל צורה אחרת,
יש משהו בצבע זהב שגורם להכל להיות יותר יוקרתי, יותר קלאסי, יותר רומנטי.

תשלבו את שני הדברים האלו יחד וקיבלתם תכשיטים פשוטים, קלים להכנה ובעיקר תכשיטים שעושים חשק לצאת לדייט.



הפליירים הקטנים של אבגד היו משאת נפשי כבר הרבה זמן.
בשנים האחרונות כשהתחלתי לעצב תכשיטים, כלי העבודה שלי היו כלי העבודה מארגז הכלים של אבי.
לקחתי לו את הפלייר הטוב, את הפלייר החד וגם את זה שכבר עושה רעשים של מזדקן.
אבל, עכשיו, אני יכולה להחזיר לאבא שלי את כליוו הטובים והאהובים, כי סוף סוף יש בבעלותי כלי עבודה מעולים.
קטנים, חזקים וחמודים להפליא.

את השרשרת הבאה עשיתי בפחות מדקה.
באחד משטוטי באבגד מצאתי את פלטת הלב המדהימה הזו, שלא רק צורתה כצורת לב אלא היא מחוררת בלבבות קטנים ומתוקים.
ברגע שהוספתי לולאת זהב לאחד החורים הלבביים, והשחלתי שרשרת זהב תואמת, בפשטות ובהנאה מרובה, הצטרפה למלאי השרשראות הקטנות שלי, שרשרת לב מחורר שעושה לי המון טוב על הלב :)



דבר נוסף שנדהמתי לגלות בשיטוט האחרון שלי באבגד הייתה מגירה קטנה ובה עגילי לבבות זהובים, צמודי אוזן, מוכנים ומרגשים. בלי צורך להתעסק עם דבק או סוגרים. זוג עגילים במחיר קטן כמעט כמו גודל העגילים.
רק 12 ש"ח לזוג, ויש לי עוד שני זוגות עגילים שמשמשים אותי לרוב.


 
 ברגע שהוצאתי את העגילים משקית הקניות, חשק עז לצלם אותם עלה בי, ובאווירה רומנטית ומוזהבת מתמיד ובעזרת תאורת כריסמס שתמיד נמצאת אצלי בסטודיו, יצאו לי צילומים מרגשים במיוחד!


אז מי אמר שזהב חייב להיות אמיתי?  תראו כמה גלם יש בכל הלבבות האלו!!
מדפי האקססוריז שלי מאושרים מאי פעם!

שיהיה זה יום זהוב !

2 תגובות:

עופרה אמר/ה...

ביום קר וסוער עשית לי כיף בבטן

טושטוש אמר/ה...

עשית לי חם בלב :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...