יום חמישי, 10 בינואר 2013

חמישי טיפוגרפי #119

איזה כייף שיש קצת חורף אמיתי בארץ.
כמה קר לצאת בבוקר לעבודה, כמה כייף לחזור הביתה ולהיכנס לטרנינג.
כמה טוב שיש חימום, מרק ודברים טובים לראות בטלוויזיה.
יש רגעים שבהם כולנו רוצים שניה לעצור הכל, ולהנות ממזג האויר.
זה נותן לנו רגע לעצמנו וליקירנו להיות יחד, ולהתעסק בדברים הנעימים האלו, כמו שלג ורוח ומטריות שעפות.

אז, קבלו קצת טיפוגרפיה, לבנה, מושלגת וכזאת שעושה נעים בלב..



1. // 2. // 3. // 4.


היו רגעים השבוע שהרוח כמעט העיפה אותי, המטריה כמעט נשברה כליל והגרביים שלי נרטבו דרך המגפיים.
וברגעים כאלה, אני נזכרת בפוסטר טיפוגרפי אחד, חשוב וכל כך נכון.


מכאן

וזה מזכיר לי להנות ממזג האויר, כי זה רק קצת גשם. ולעצור, גם בימים הקרים והחולים האלו ולהגיד תודה.
בעבר כתבתי על פרויקט תודה.

ואתמול כשראיתי לראשונה את הסרט 'הסוד' (כן,כן, אני באיחור של כמה שנים טובות) הם חזרו והדגישו שם את חשיבותה של הכרת התודה.
וזה בדיוק מה שאני מנסה לעשות כל יום ביומו.

ממליצה לכם, לעצור לרגע אחד ביום, ולהודות על כל הטוב שיש לכם בחיים. שום דבר לא מובן מאליו.










והנה עוד משהו אחד שמתנגן לי בראש כשאני בחוץ עם מטריה קטנה, וחיוך גדול.


שיהיה יום חמים ונעים
וסופשבוע נפלא מלא בהשראה ואהבה!

ענבל




תגובה 1:

טושטוש אמר/ה...

גם לי תמיד בגשם מתנגן השיר הזה :)

מקווה שהיה שבוע כיפי

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...