יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

חגיגות בלוגולדת 3


אני לא מאמינה שעברו 3 שנים מאז אותו יום שהחלטתי להתחיל לכתוב בלוג.
אותו פוסט קצר והכרותי שבו סיפרתי לכם מי אני ומה מעורר בי השראה.
מאז עברתי לתל אביב, הקמתי את הסטודיו שלי, השקתי 3 קולקציות של 'דברי דפוס', פתחתי חנות במרמלדה מרקט והפקתי 2 מסיבות השראה צבעוניות ומהנות!
ובין כל זה, שיתפתי אתכם, קוראיי היקרים בכל אתר ובלוג חדש שמצאתי, בכל עיצוב מרגש שנתקלתי בו ובכל ערגה קטנה לחופש גדול!
סיפרתי לכם, כמה אני מחכה לאותה זוגיות מיוחלת, כמה אני מתגעגעת לניו יורק, עד כמה הייתי רוצה סטודיו גדול ולבן וכמה זה קשה לפעמים שאין מוזה לעצב.
תמיד הייתי כנה, כמו בחיים האמיתיים, כשאני שמחה, הבלוג צבעוני מתמיד, כשאני פחות.. גם הבלוג פחות.. פחות צבע, פחות פוסטים. ולמדתי להניח לזה, ופשוט לתת לזה להיות..כי הבלוג תמיד ישקף את חיי,הבלוג הוא אני, אני הוא הבלוג.

והיום, כשאני חוגגת 3 שנים, למשהו שהוא כולו שלי, אני שמחה ונרגשת להשיק ביחד עם הבלוגולדת את דף ההשראה החדש שלי בפייסבוק.
המקום אליו תקפצו אם נפלה רוחכם, אם בא לכם להתענג קצת על משהו צבעוני.
או פשוט, כי היום זה יום טוב לחפש השראה!

אז לרגל כל החגיגות האלו אני עושה את הדבר שאני הכי אוהבת לעשות, וזה לתת מתנות. (תשאלו את החברות והמשפחה שלי :)
אני מחלקת במתנה, שלוש ערכות של ‘החומרים הקטנים מהם עשויה השראה’.


הפעולות פשוטות, המתנות שוות וכולן, פרי עיצובי, כמובן.

כל שעליכם לעשות הוא:
1. לייק לעמוד הבלוג בפייסבוק.
2. לשים קישור בעמוד הפייסבוק של הבלוג, את הפוסט שהכי אהבתם ולכתוב מה הכי אהבתם בו.

ואולי תזכו בערכה צבעונית ושמחה מלאה בהשראה.

הערכה כוללת:
* פנקס 'מחשבות ליום טוב'
*מגנט 'היום זה יום טוב'
* מדבקת 'את יפה כמו שאת'
* זוג עגילי כפתורי וינטג' של 'יחידה במינה'
*ברכת 'יומולדתשמח'
* מעטפת שמחה מלאה בלבבות נייר
* פתק תודה אחד שתזכרו להגיד תודה על כל הטוב שיש לכם בחיים :)

אז, תודה לכם שאתם עוקבים, קוראים, מגיבים ומפרגנים מכל הלב.

חגיגות הבלוגולדת יוצאות לדרך!!



* התחרות עד ה-31.12.12
**(התמונה להמחשבה בלבד)**

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...