יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

DIY: איך להפוף יומן זול ליומן אישי ומיוחד

יש רגע בסוף הקיץ שאני מחכה לו כל השנה.
קניית יומן חדש.
משהו במוצר הזה, יומן, כל כך משמעותי בשבילי.
אני בחורה מסודרת, הכל אצלי ברשימות, בלו"זים, הכל מתוכנן מראש.
מה שהופך את היומן לחברי הקרוב, במיוחד כי הוא מנייר, ויש בו שעות ואותיות ומקום להדביק מדבקות ולהחתים חותמות, מקום של כייף, לא? :)

הבנתי כבר שיומנים יומיים זה לא בשבילי, אני צריכה לראות את כל השבוע מולי.
והשנה החלטתי לחזור לשורשים.
בדר"כ אני משקיעה ביומן מעוצב ומגניב שאני מתחברת אליו ממש.
אבל השנה קניתי לי, שוב, את היומן הראשון שלי.
אי שם בכיתה ד' כשהוצאתי לאור את העיתון הראשון שלי : " רואים ב -ד' 1" לקחתי מאבא יומן שהוא ככל הנראה קיבל מתנה בעבודה והחלטתי שאני צריכה יומן.
היומן היה דק, פשוט, עם ספירלה ובצבע כחול כהה.
עם סוג של עטיפת פלסטיק עם שני כיסים שקופים בחלק הפנימי שלו, לניירות וכו'.
וזה היה היומן הראשון שלי.
השנה, קניתי בדיוק את אותו יומן.
15 ש"ח. בלי צבעים, בלי עיצובים. פשוט.

אבל, כמו שאתם בטח כבר מכירים אותי, איך אני יכולה בלי לעצב קצת, קצת צבע, מה כבר יקרה?

אז בקפדנות מדוייקת בחרתי כמה מדבקות שיעשו לי טוב כל פעם שאני אסתכל על כריכת היומן.

DIY personal diary, inbal gibor (c)

מדבקת I LOVE NY - כי זה פשוט חלק מהמהות שלי.
מדבקת LOVE - בעיקר כי היא ורודה  וטיפוגרפית!
מדבקת סמיילי שיעשה את העבודה כל פעם.
מדבקת LET"S GO! למוטיבציה.
ואחת, אחרונה חביבה והכי חשובה, מדבקת ' את יפה כמו שאת' בעיצובי, שמזכירה לי כל יום, שאני יפה בדיוק כמו שאני! :)


וכך, בלי הרבה כסף, ועם מלא אישיות וצבעונית, עוצב לו היומן החדש שלי לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

המשך שבוע יצירתי ומלא השראה!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...