יום שני, 2 באפריל 2012

משאלת לב מנייר

רבות כתבתי על החלומות שלי, 
על האהבה שלי לנייר ועל הרצון הגדול לייצר קולקציית מוצרי נייר מקורית פרי עיצובי.
רבות שיתפתי בפוסטים מלאי השראה על ברכות ומוצרי נייר מתוקים ומעוצבים.
והשבוע משאלת הלב שלי מתחילה לקבל רוח חיים..
בין לחץ העבודה בפסח ובין ניקיונות, סידורים והכנות לחג, אני מוצאת את עצמי מגיעה כמעט כל יום לבית הדפוס לייצר ולאסוף את הקולקציה הראשונה שלי.
דברי דפוס 1 - היא קולקציה של אהבה מלאה באיורים שמחים ואמירות חיוביות. כאלה שיבוא לכם לשים על המקרר, לתלות על הקיר או פשוט שיהיה אתכם בתיק.







המוצרים עדיין בתהליכי דפוס, וכל יום אני מתרגשת לראות כל מוצר מתעורר לחיים צבעוניים ושמחים.
אני ודברי הדפוס שלי נהיה ביחד בהשקת בכורה ביום שישי הבא, חג שני של פסח ה-13.4 בפרדס חנה בהפנינג אומנות ומוזיקה למען עמותת משאלת לב.
מוצר אחד מכל דוכן יהיה למטרת תרומה, וכך גם הכניסה שעלותה 10 ש"ח בלבד. הכל למען ילדי משאלת לב.
אז בואו להנות מיום שכולו נתינה, יצירה ואהבה!

לארוע בפייסבוק

מקווה לראות אתכם שם

המשך יום שני מלא חלומות ושמחה!


תגובה 1:

OceanWind אמר/ה...

הקולקציה כל כך מתוקה ומשמחת את העיניים!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...