יום ראשון, 12 בפברואר 2012

ימי אהבה

פעמיים בשנה הבלוג לובש ורוד, וחוגג שבוע של אהבה.
פעמיים בשנה, יש יום אחד שלהיות קיטשית זה הכי מותר!
זה לא סוד שאני חובבת קומדיות רומנטיות, חובבות לבבות מושבעת ובכלל מאוהבת באהבה!

הלכתי היום ברחוב ועברתי ליד חנות פרחים, קטנה, שכונתית, מוכנה לגמרי לקראת היום המתקרב.
לב מבריסטול אדום גזור בצורת לב, דובונים לבנים מחייכים מחלון הראווה ושוקולדים לבביים מחכים לקונה הנרגש.

בימים כאלה הלב שלי נפתח אפילו עוד יותר, אני מחדשת כוחות ומאווררת תקוות ישנות.
מנקה את האבק מפנטזיות קטנות ובעיקר מצפה נרגשות לבאות.

בימי האהבה הללו אני לא יכולה שלא לתהות, מה הייתי עושה לאהוב שלי לוולנטיינ'ס דיי.
כמה הייתי משקיעה, פתקי אהבה קטנים או הפתעות במקומות מוזרים.
מתנה קטנה מתחת לכרית או כרטיס לערב תרבות ישראלית.

ולכן בהעדר אהוב בוולנטיינ'ס הזה, ובתקווה שעד ט"ו באב כבר יהיה לי בן זוג
שאוכל לפנק ולהכין לו שטויות מלבבות.. קבלו אוסף השראה לימים ורודים יותר.. :)

הלב המגניב מפקקי היין מכאן
ברכת ה QR מכאן
עטיפת הלבבות מכאן
פנקס הא' ב' מכאן
ומעטפות האהבה מכאן


 הדבר המדהים הזה מכאן


את פתקי האהבה של דני מהבלוג OH HELLO FRIENDS הכרתי דרך שיטוט אובססיבי בכל הפוסטים שאי פעם היו לבחורה המדהימה הזו.
דני, מעצבת גרפית במקצועה, מכינה לפעמים משהו מושקע לבן זוגה.
כשקצת קשה לו, כשהם חוגגים איזה מאורע משמח או פשוט כי היא רוצה להפתיע אותו ולומר לו שהיא אוהבת אותו.

בקרוב אצלי.. :)

מקווה שהבאתי לכם קצת השראה ורעיונות, ואל תשכחו...
ALL WE NEED IS LOVE




תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

בקרוב אצלך! זה משמח גם ככה-הכל ורוד, הכל לבבי, וגם לאהוב את עצמנו זה חג!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...