יום שני, 6 בפברואר 2012

טבע והעיר הגדולה



לאחרונה שמתי לב שאני מבחינה יותר ויותר לטבע מסביבי.
לעלים שעל המדרכה, לרוח שמגיעה ומלטפת 
ולציפורים שנמצאות מעלינו במין ספק התנשאות ספק שמירה מלמעלה.
היופי בטבע תמיד מדהים אותי כל פעם מחדש.
צורת העלים, גובה העצים 
הצבעים הטבעיים שהיקום יוצר מרגשים אותי.
לאור התגלית הזו שאני שמה לב יותר לטבע שמסביבי לא יכולתי שלא לתהות אם זו אני או זו תל אביב.
האם המעבר מהצפון הרחוק לעיר העירונית מכולם הפכה אותי לחובבת טבע יותר מתמיד?

ואז נזכרתי בטיול האחרון שלי לניו יורק ולרגע אחד שבו הסתובבתי בבקור קריר בטיילת של ברוקלין הייטס שלפתע המחזה המדהים ביותר נגלה אל מול עיניי.
היופי שהטבע מייצר, בלי עזרים טכניים, בלי יד אדם וממש בלי פוטושופ.
מעבר צבעים טבעי לחלוטין שהזכיר לי עד כמה הטבע יכול להיות מרגש, על אחת כמה וכמה באמצע העיר!


  המשך ימי ט"ו בשבט שמחים מלאים בטבע, רוגע וצמיחה!

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי.אני איתך בלב שלם. ככ אוהבת את הטבע ותמיד תמיד מוצאת בו משהו חדש.

גל_לוי אמר/ה...

לגמרי מסכימה, הטבע מלמד אותנו כל כך הרבה. שבוע הבא, לפי תחזית שבועית אמור להיות יפה, ועוד אחרי הגשמים, הכל יפרח ויהיה ירוק. אז ניקח את המשפחה ונצא לטבע. :) בכלל, הייתי שמחה לצאת מהעיר, לאכול ארוחת בוקר בחצר...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...