יום ראשון, 5 בפברואר 2012

שבוע ט"ו בשבט נפתח


בתחילת שבוע ירוק ונפלא זה, כשהאופטימיות במלוא הדרה והחשיבה החיובית עובדת שעות נוספות
אני לא יכולה שלא לחשוב על ט"ו בשבט.
שבוע שלם של נטיעות, עצים ופירות יבשים.
חג שבו מקדישים את כל תשומת הלב לטבע, לצמחים ולפרחים.
בעודי מחפשת הסבר מפורט בגוגל על ט"ו בשבט נתקלתי בקישור באתר שכנראה לא הייתי מגיעה אליו לבד ובו מסבירים מה אומר ציור העץ שלך עלייך.
כמובן שאם אני רוצה לנתח את הציורי עצים שלי אני מתחילה להתבלבל לגמרי,
בכל זאת, יש לי כל כך הרבה סוגים של עצים בראש...
הכתבה מעניינת אבל גרמה לי לחשוב על עץ אחר לגמרי.
העץ מהחוברת של מיה לנדאו.
זו בדיוק התחנה אליה הגעתי בחוברת העבודה מאותה סדנא מופלאה שהשתתפתי בה בתחילת השנה.
אז נכון אני כבר נמצאת בעמוד העץ כבר יותר מחודשיים (אולי יותר :) אבל אחד מעשרות הדברים שמיה לימדה אותי הוא לקחת את הזמן, לא להאיץ בתהליך, להנות מהמסע ולעשות את הדברים בקצב הנכון לי.
ולכן, השבוע אשתף אתכם במגוון עצים אחרים שציירתי, צילמתי וכמובן כאלה שנסחו בי השראה.
ואולי באוירת החג אתקדם גם בעץ מהחוברת של הסנדא של מיה.

העץ מהחוברת של הסנדא של מיה לנדאו

שבוע ירוק ומלא השראה! 



אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...