יום שלישי, 31 בינואר 2012

את גוגל תמונות כבר הכרתם?

לאחרונה הכרתי את גוגל תמונות, זה כבר לא כל כך חדש, אבל חידושים מגוגל תמיד מפתיעים אותי.
חיפוש לפי תמונות של גוגל מאפשר לך לגרור או להטעין תמונה קיימת ולחפש את מקור התמונה או תמונות דומות בצבעוניות, בנושא או בקומפוזיציה.
למרות שהכרתי אתרים אחרים שעזרו לי למצוא את מקור התמונות שפעם שמרתי על המחשב.
ולמרות העובדה שכל תמונות ההשראה שלי כבר מזמן מתוייקות אך ורק בפינטרסט.
אני מאוד מרוצה מהכלי החדש של גוגל.



לדוגמא התמונה הזאת שלי:

העלתי אותה לגוגל וזה מה שקיבלתי בתוצאות חיפוש


שימו לב שבראש העמוד קיבלתי תוצאות של לינקים בהם התמונה נמצאת. (בבלוג, כמובן:)
ובתחתית העמוד קיבלתי תוצאות של תמונות דומות, בצבעים, בגוונים.

אני חושבת שזה כלי נפלא! וללא ספק נוח לבלוגרים למצוא את מקור התמונות ולתת קרדיט כמו שצריך :)


המשך שבוע מלא השראה!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...