יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

Merry Christmas

 

תמיד חלמתי שיהיה לי עץ בכריסמס.
לא, אני לא נוצריה, אני גם מאוד יהודיה!! ואוהבת את חנוכה ואת פורים עוד יותר... :)
אני פשוט אוהבת לחיות בסרט! :)
בכל הסרטים העצים כל כך יפים ומקושטים ומוארים.
הכל כמובן התחיל מ'שכחו אותי בבית', ואז המשיך ב'שכחו אותי בבית 2' , אז כבר העץ היה גדול יותר, לא סתם עץ, העץ ברוקפלר סנטר.
וכמובן לאט לאט נאספה בליבי תקווה קטנה, חלום קטן, פינטוז מקושט על עץ קטן וירוק מלא בכדורי זהב ופעמונים, גזרי ניירות ומתנות מתחת לעץ.
אבל, גם השנה לא הספקתי לרדת לדרום העיר ולחפש לי עץ וקישוטים,
אבל שבוע שעבר במהלך ביקור במפעל הערק של בהיג' קעוואר, 
נתקלתי בכמה עצים מרהיבים שחיממו לי את הלב, ונתנו לי רגע קטן של צילומים בירוק אדום וזהב!


ועוד מישהי שמחממת לי את הלב



חג מולד שמח!!


צילום: ענבל גבור © כל הזכויות שמורות

3 תגובות:

לימודי ערב אמר/ה...

באמת חוויה מרהיבה. למרות שאני גם כן ממש לא נוצרייה, אני חייבת להגיד שכל אווירת הקריסמס היא אווירה ממש קסומה, בייחוד בחו"ל שם רואים את זה אפילו יותר.

ציפי לוין אמר/ה...

מקסים.אני אוהבת מאד את הקישוטים האלה!

Enthusiasm Quotes אמר/ה...

Very Nice And Interesting Post, thank you for sharing
Inspirational Quotes
Best Quotes - Success Quotes
Positive Life Quotes - Image Bank
Future Quotes - Smile Quotes
كلام جميل - حكمة اليوم - اقوال وحكم

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...