יום שני, 7 בנובמבר 2011

המסע היצירתי שלי עם גדעון עמיחי

בזכות הבלוג של גדעון עמיחי נחשפתי לאדם, לכתיבה ולהשראה.
בזכות הספר של גדעון עמיחי זכיתי לצאת איתו למסע יצירתי בכל העולם וישראל ולהנות מכל רגע.
כמו תמיד.
ועוד כמה תובנות במחווה לפוסט האהוב עליי מכל:

להיות יצירתית
לחלום
ללכת להגשים את החלום
לא להתייאש
להתעקש
לא לוותר
לנסות שוב
ללמוד כל הזמן, כל יום משהו חדש
להבין שאני לא מושלמת ולאהוב את זה
להסתכל על דברים מזווית אחרת
לטוס לתאילנד, למרות שלטוס 14 שעות בכיוון ההפוך לניו יורק נראה לי לא הגיוני
להתגעגע לניו יורק
לצלם כל הזמן, גם את הנעליים של עצמך
להתרגש מאיור
להתפעל מפרסומות
לחשוב מה היה הבריף
לנסות לחשוב מה אני הייתי עושה
להתבאס קצת שלא למדתי בבצלאל
להבין שלכל אחד יש את הדרך שלו
ולהמשיך לרדוף אחרי אתגרים בדרכי שלי
להפעיל את המוח היצירתי כל הזמן
ללמוד להיפתח, לשתף את כל העולם ולהנות מזה כל יום
לאכול כבד קצוץ ולחשוב על גדעון.



ממליצה בחום על הספר החדש של גדעון עמיחי " לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא כן.".
מסע יצירתי זו ההגדרה המדוייקת לספר נפלא ומלא השראה!

המשך שבוע מקסים :)
ענבל




צילום: ענבל גבור © כל הזכויות שמורות
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...