יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

happy halloween

שבוע טוב,
מחר חוגגים בארה"ב (וגם באירופה) את החג האהוב עליי ביותר, חג כתום, שחור, לבן צהוב!
חג הדלעות, ההלואין המפורסם, חג ליל כל הקדושים!

אני לא יודעת מתי התאהבתי בדלעת הכתומה המפורסמת של הלואין אבל משהו בפרי הזה עושה אותי מאוד שמחה.
יכול להיות שבגלל שפעמיים הגעתי לבקר בניו יורק חודש לפני החג ומשהו מתחילת ההכנות נשאר איתי תמיד (יש לי המון דברים עם דלעות בבית, מכנסי פיג'מה, מגבות, מדבקות ואפילו נעלי בית)
וכל פעם שאני רואה דלעת אני נזכרת בניו יורק.
אולי בגלל שהלואין מתקשר לי לפורים וזהו החג השמח ביותר אצלנו.
ואולי פשוט ששוב, כמו תמיד, זה יוצא בסתיו, התקופה החומה/כתומה והנעימה ביותר.


1.לבוש אופייני בצבעי כתום, שחור לבן ו..דלעת אחת מכאן
2.דלעות קטנות מכאן
3.דלעת מקושטת מכאן
4.כניסת בית אמריקאית טיפוסית מכאן
5.עוגת שוקולד ודלעת מכאן
6.קאפקייק מכאן
7.ברכה מגניבה במיוחד מכאן

* PUMPKIN מכאן
נכון שזה מחזה מרהיב ביופיו?

תמונה מכאן

שבוע כתום, שמח ומלא השראה



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...