יום שישי, 30 בספטמבר 2011

ביקרו בית: הבית של סבתא זהבה


כילדה, הבית של סבא וסבתא היה נראה לי כמו כל בית של סבא וסתבא, 
המקום אליו באתי לישון בימי שישי כשההורים היו יוצאים, 
ארוחות שבת וחג היו תמיד במרפסת ולסרוג ולתפור למדתי תמיד על השולחן האדום.
אבל כשהתבגרתי והתחילה חיבתי הגדולה לוינטג' הבנתי עד כמה הבית של סבתא שלי מלא כל טוב.
פינות קטנות של עיצוב מאותן שנים עברו, מפות קרושה קטנות המעטרות כל קערת קריסטל על מזנון העץ משנות ה-60'. הכל כל כך ישן וכל כך יפה!
לכן, השבוע הייתי חייבת לצלם לכם את הבית הנפלא של סבתי ולשתף אתכם במקומות קטנים מהעבר 
שעושים לי כל כך טוב.





ציור העץ- ציור שצייר אבי לפני המון שנים, רוב הציורים של אבא שלי תלויים אצלנו במדרגות עליית הגג, ובנימה אובייקטיבית אני חייבת לציין שאני חושבת שהוא אחד הציירים הטובים שנתקלתי בהם!!
אני אוהבת כל ציור וציור שלו!!





שבת שלום והמשך חג שמח! :)


(C) כל הזכויות שמורות- כל הצילומים: ענבל גבור ל "החומרים הקטנים מהם עשויה השראה"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...