יום שלישי, 21 ביוני 2011

שלישי זוגי

בוקר טוב!, בוקר אור!
היום הארוך בשנה הגיע, וגם היום כמו בכל שנה נוכל להנות עד שעה מאוחרת מאור יום!
אז ביום מקסים שכזה, אם אתם לא בעבודה כמוני וגם אם כן, בסוף יום העבודה תהיינה לכם עוד כמה שעות טובות לעשות משהו כייפי ואולי זוגי..
אז קחו מישהו יקר לליבכם ותבלו היום, תאהבו יותר היום, צאו לאיזו מסעדה, תקחו בקבוק מים ותלכו קצת בשכונה, כל מה שבא לכם, רק תעשו!

  מכאן

הקיץ התחיל, זה כבר מורגש, החופש התחיל (רק למתבגרים.. לא לי :)
ובאמת שכל הדיבורים האלו על חו"ל וחופש עושים לי חשק..אבל השנה חו"ל לא יהיה, אלא אם המספרים של הלוטו יחליטו לבוא לבקר אותי.. :)

אבל אני לא חושבת שבשביל קצת חופש צריך חו"ל. יש מקום שקט שבא לי כבר כמה זמן לנסוע לבקר..
בא לי לעלות לצפון, ולא לקריות כמו שאני עושה כל שבועיים/שלושה, אלא לצפון צפון,
לגולן,
לנחלים הצוננים,
לפינות הצל על גדות החצבני,
לשמיכה דקה,
לבקבוק קולה קר,
לקופסת ענבים ואבטיח
ולאיזו נשיקת קיץ.

מכאן

קיץ מלא אהבה!! :)



תגובה 1:

לימודי פסיכולוגיה אמר/ה...

שיהיה לנו קיץ מלא באנרגיות טובות, כמו אלו שאת מביאה לבלוג שלך :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...