יום חמישי, 9 ביוני 2011

חמישי טיפוגרפי #67

לא מעט פעמים כתבתי בשורות אלו ממש עד כמה אני נהנת מהעובדה שיש לי בלוג.
סיפרתי לכם שחמישי טיפוגרפי הוא העוגן שלי.
ריברבתי בצניעות על הכייף בלקבל תגובות.
ושיתפתי בכל תחושה שקשורה לבלוג.

אבל, לא משנה כמה נתונים סטטיסטיים גוגל בודק לך, אתה אף פעם לא באמת יודע מי קורא את הבלוג,
למי אתה מגיע אי שם בקנדה, את מי ריגשת עם איזה צילום מסוים והאם הכניסה היחידה השבוע מהונג קונג הייתה במקרה או שיש שם איזה ישראלי שנתקל בבלוג שלי או איזו מקומית שמצאה תמונה של משהו שהיא חיפשה בגוגל והמשיכה להסתובב ולהנות ויזואלית מהבלוג.
הכל יכול להיות, והכל משמח אותי.
מבחינתי, זה המקום שלי, הבית השני שלי, המקום הפרטי שלי ושל כל העולם גם יחד.


לכן, שנתקלתי בפוסטר הטיפוגרפי/גרפי המהמם הזה לא יכולתי שלא להתאהב!
כי מי שיש לה בלוג יודעת you are kind of a BIG DEAL on your blog
החנות המדהימה של

ParadaCreations


המשך יום חמישי טיפוגרפי שמח!
וסוף שבוע מלא יצירה, השראה ואהבה!! :)

ענבל

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל. אני מסכימה איתך בכל מילה! הבחורה שהבאת כאן מאממת!! סופ"ש מקסים!

לימודי תקשורת אמר/ה...

הברקה טיפוגרפית ראויה לפוסט :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...