יום שבת, 12 בפברואר 2011

טעים ונעים: Radio ROSCO


אתמול, שישי בבוקר (טוב בראנץ') הגעתי עם אחותי ואמא שלי לארוחת בוקר במקום קסום.
Radio ROSCO היא קפיטריה איטלקית בכל הוויתה עם ניחוחות וינטג' וטעמי גן עדן.
החל מהמרצפות הישנות המדהימות שמזמינות אותך להיכנס לעולם מלא של צבעים, ריחות אפייה ושירות אדיב מעל ומעבר.




אני בדרך כלל לא מרבה לקשקש על מקומות שאני אוכלת בהם אבל למקום הזה מגיע פוסט מיוחד במינו.
הזמנו ארוחות בוקר, התפנקנו בביצים מקושקשות, בסלט עשוי כל כך טוב.
ואתם שואלים את עצמכם, כולה סלט, מה יכול להיות כל כך טוב?!
אבל עובדה, שבמהלך אכילת הסלט שלושתנו התענגנו על הרוטב שהיה עשוי במידות המדוייקות, החיתוך שהיה נוח ונכון הפך את הסלט לסלט מושלם.
בנוסף קיבלנו סלסלת לחם ומאפים מלאה בכל טוב, מאפינס ועוגות שמרים, לחמים מלאים ולחמים לבנים, פשוט, חגיגת פחמימות לתפארת!!
כמובן שקיבלנו צלחת מלאה בריבות, גבינות וטחינה מדהימה!! אני יודעת, זה נקרא מצחיק, אבל הטחינה הייתה בטעם שעוד לא טעמתי.
נהנתי מכל ביס וביס שאכלתי.
המוזיקה שהתנגנה ברקע תרמה לא פחות לאווירת הארוחה.(כן היה גם ג'אז:)
כל זה הפך את ארוחת הבוקר הזו למושלמת, באמת.
כל זה התחוור לי ברגע אחד, הרגע בו סיימנו את הארוחה, ויצאנו מהחצר הפנימית של המסעדה חזרה לרחוב אלנבי ופתאום זה הכה בי: " חזרתי לתל אביב".
הרגשתי כאילו לכמה רגעים (שעה וחצי) לא הייתי פה. הייתי באיטליה, הייתי באירופה, הייתי בחלום!














ממליצה בחום לכל מי שבא לו קפה ומאפה או ארוחת בוקר מפנקת להכנס לרדיו רוסקו ולהנות מחוויה בלתי רגילה של טעמים וריחות.


רדיו רוסקו
Radio ROSCO
אלנבי 97
תל אביב



© כל הזכויות שמורות צילום: ענבל גבור להחומרים הקטנים מהם עושיה השראה


תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

בוקר טוב.נראה ונשמע מעולה! אני תמיד מחפשת מקומות חדשים לארוחות בוקר,אז נראה לי שאאמץ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...