יום חמישי, 17 בפברואר 2011

חמישי טיפוגרפי #46

נכון ריח של אפייה מזכיר לכם את הבית?
עוגה חמה מהתנור, עוגיות קטנות בצורות או אפילו עוגיות גבינה.
תמיד זה מזכיר את הבית, הבית של אמא , הבית של סבתא.
אבל, יש עוגיות חדשות שמצאתי אצלי בסופר השכונתי..
והפעם אלו עוגיות שמזכירות לי בית..הבית שלי!
אז נכון, ידידי הטוב מתעקש שלא אקרא לדירה שלי בית ושאם אני בת"א שאני לא אבלבל אותו ואגיד שאני בבית (נראה לי שהוא פשוט מתבאס שאני לא במוצקין :)
אבל אין מה לעשות, הזמן עושה את שלו, וכמעט כל יום שאני חוזרת לדירה שלי, אני מרגישה בבית.
בבית שלי.
אז קבלו את אותן עוגיות טיפוגרפיות מרגשות שמזכירות לי את הבית שלי.




עוגיות חרובים אורגניות של "השדה" (הם גם טעימות:)


בברכת חמישי טיפוגרפי שמח לכולכם
וסוף שבוע מלא משפחה ובית!! :)

ענבל

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל.היכן שאת גרה שם הבית שלך! איפה שאת מניחה את החפצים שלך, את התמונות שאת אוהבת, את המיטה שלך. ארעיות היא אחת ההרגשות הכי לא נעימות, ואני מקווה שזה יעבור לידיד שלך! את כמובן בבית! סופ"ש נעים!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...