יום חמישי, 18 בנובמבר 2010

חמישי טיפוגרפי #31 - עוגיות

התחלתי לאפות.
קצת קמח, קצת מים קצת שמרים ותנור. הכי חשוב תנור. לא היה לי תנור עד לפני שבועיים ואז ההורים היקרים שלי קנו לי בהפתעה טוסטר אובן! ומאז אני יודעת שכל האפשרויות במטבח פתוחות בפניי..

לכן, כמאפה ראשון הכנתי פוקצ'ות, יצא טעים. אבל אני עדיין ארצה לנסות שוב והפעם לשדרג את התוספות מעל.
והיום כשהגיע יום חמישי עצרתי בדרך הבייתה בקונדיטוריה קטנה ליד הבית ופינקתי את עצמי בעוגת הגבינה המדהימה שלהם.
ואז חשבתי לעצמי: אני יכולה גם להכין עוגות...למה לשלם עליהן?
ואז נזכרתי בעוגיות הטיפוגרפיות המקסימות האלו.


והתחלתי לחפש עוד קצת טיפוגרפיה מהמטבח.

מכאן

מכאן

ובנימה מתוקה זו..
בתאבון!
וסוף שבוע טעים ורגוע :)

ענבל

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל, העוגיות מקסימות!! תתחדשי, ותצליחי בעבודות המטבח, רצון בריא תמיד עוזר! סופ"ש נפלא.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...