יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

תכירו: felt & wire shop

אחד האתרים שאני הכי אוהבת להתעדכן בו הוא http://www.designworklife.com/

בעיקר כי הם תמיד מפתיעים אותי באתרים חדשים שפשוט לא הכרתי כי אי אפשר להכיר את כולם.
אז כמו שאני הכרתי ממש לפני שעה, אני מכירה לכם את האתר החמוד חמוד הזה:


http://feltandwireshop.com/

האתר מכיל אין ספור מוצרי נייר מעוצבים ומתוקים. מכרטיסי ברכה, יומנים ופנקסים 
ועד פוסטרים עם אמרות לחיים טובים וכדומה.
חלק מהמוצרים החמודים הללו תפסו את עיניי והייתי חייבת להראות לכם.


 את הפנקס הבא אני כל כך הייתי קונה לאחותי, היא הייתה מתאהבת בו בשניות!


 


איזה כייף, נכון?
כל פעם מחדש אני מבינה שזה מה שאני רוצה לעשות עם העיצוב שלי, מוצרי נייר. על כל חלקיו.
משהו בתוכי יודע שאני אעשה זאת.
:)

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל. מה שטוב הוא שאת נורא צעירה, בתחילת דרך העשייה שלך ואת תמיד תוכלי לעשות המון דברים, גם נייר ומוצריו. דווקא התחום שבחרת הוא מלא בהמון עשייה, בייחוד בזמן הזה של המדיה האינטרנטית, עיצוב האתרים, השלטים, וכו'. תהיי טובה, תעיזי והדלתות יפתחו. אל תצרי צעדייך במוצרי נייר.....

איילת גיבור אמר/ה...

ברור שהייתי שמחה לקבל את הפנקס הזה
:)

וגם ברור לי שאת תעשי מוצרי נייר ושלל מוצרי פופ מרהיבים נוספים שאנשים פשוט יתאהבו בהם וייקנו אותם!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...