יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

חמישי טיפוגרפי #20 - ALL THAT JAZZ

שלום לכל חברי, קוראיי וקוראי בלוג אקראיים שלי!!
מה שלומכם?
איך עוברים עליכם ימי הקיץ החמים (מאוד) הללו?

אתחיל בהתנצלות על העדרי מהבלוג, אני בימים אלו עוברת דירה.
עוברת מהחדר האהוב שלי
עוברת פעם ראשונה מהבית
עוברת לתל אביב!

ולכן, זמני מתמלא במהירות בצביעות, נקיונות, אריזות ובעיקר המון טלפונים לבעלי מקצוע וכאבי ראש כאלו ואחרים.

אז, קבלו התנצלות זאת. והבטחה שאשתדל להיות ולכתוב יותר בשבועות הבאים אחרי שאתמקם בעיר הגדולה..

אבל, מסורת זו מסורת ולכן..
חמישי טיפוגרפי השבוע מוקדש לקופסא אחת קטנה ועיצוב אחד גדול.




לחברת FOSSIL יש עיצובים מדהימים.
ועזבו את היופי שבשעונים, את המושלמות שבאקססוריז.
העיצוב הגרפי שלהם שמתלווה לכל מוצר ומוצר, פשוט תענוג לעיניים.

את הקופסא הג'אזית הזאת קיבלתי כשקנינו לאמא שלי שעון ליומולדת.
כמובן, בחרתי קופסת ג'אז וכמובן, הקופסא עברה אליי.
אבל, בימים אלו בהם אני מתלבטת מה אני לוקחת איתי לדירה ומה אני משאירה בחדר הישן.
הקופסא הגיעה להיות אחת מהדילמות.
נכון, לא דילמה קיומית אבל בכל זאת, למה אני צריכה אותה?
כרגע יש בה מחזיקי מפתחות שעשיתי בעצמי. סתם מקום לאחסון.
השאלה היא, למה היא יכולה לשמש אותי?
במיוחד כשאין לי עדיין מגירות.. או מדפים פנויים..
ובעודי רושמת את שורות אלו, אני מבינה, שהקופסא הכל כך אהובה הזאת שלי, לא רק תשמש אותי לאחסון דברים קטנים וחשובים על המדפים אלא גם תעשה את הדבר החשוב מכולם ותעלה לי חיוך רק כי היא כל כך יפה!

עוד דבר אחד קטן


קבלו דף מתוך האתר של FOSSIL - כמה מודרני, כמה נכון- כמה טיפוגרפי!!




http://www.fossil.com/webapp/wcs/stores/servlet/ContentView?langId=-1&storeId=12052&catalogId=10052&categoryId=240510&parent_category_rn=30001&N=0&contentPageHtml=styleguide2010#/home


שיהיה סוף שבוע ממוזג ושלוו...

ענבל

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל.בלוג מקסים,יש לך עין טובה!

inbal gibor אמר/ה...

תודה תודה!!
איזה כייף לקבל תגובות כאלו!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...