יום שישי, 2 ביולי 2010

אהבתי (מאוד!) : NSS - national stationery show

כשאני רואה כנסים כאלה, אני לא יכולה שלא להתבאס שאין לנו דברים כאלה בארץ.
אני רואה את עשרות החברות שמייצרות כרטיסי ברכה, ניירת, ובכלל כל דבר שקשור לנייר ודפוס, כל חברה והצבעים שלה, הסגנון שלה, האמרות שלה והייחודיות שלה ואני פשוט מבינה שזה מה שאני רוצה לעשות כל היום!
לאט לאט בתקופה האחרונה, אני מבינה יותר ויותר שזה הכיוון שאני רוצה להתמקד בו כרגע.
נייר, דפוס ועיצוב שבא מהלב.


אספתי פה קצת תמונות שעשו לי נעים בלב, וגרמו להרבה השראה על הבוקר..


הרבה טיפוגרפיה, הרבה איורים, הרבה יצירתיות!


כל התמונות מהאתר : http://ohsobeautifulpaper.com/page/13/ 
יש בערך 10 פוסטים על הכנס הזה.
תדפדפו קדימה אם יש לכם כוח לזה. לי היה, זה שווה את זה! :)

לאתר של הכנס 


יום מקסים וסופ"ש רגוע

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...