יום חמישי, 1 ביולי 2010

חמישי טיפוגרפי #18

בוקר טוב!
חמישי שעבר לא הייתי נוכחת, ואני מתנצלת על כך.
אבל הייתי בעיר הגדולה וחיפשתי דירות ועל הדרך טיפוגרפיה תל אביבית חדשה ומרגשת וגם מצאתי!
(טיפוגרפיה, לא דירה)

כל החנויות כבר בSALEים מטורפים וכל חנות מוצאת דרך מיוחדת ומקורית להדגיש את העניין!
במהלך שיטוטי הדירות בחמישי שעבר, נתקלתי בחנות נעליים באבן גבירול שה SALE שלה היה הכי מקורי, מפתיע, וינטג'י וטיפוגרפי שיש...


החנות נקראת Think! TLV - והיא נמצאת באבן גבירול 54.
חנות מקסימה, מעוצבת להפליא עם פינות חמד כמו כיסאות ממתכת וכוסות תה דקורטיביות.
פשוט תענוג!


אז אני מקווה שיש לכם תוכניות לסוף שבוע.
אני נוסעת היום לת"א. לא לא לחגוג בלילה הלבן, אלא שוב,, לראת דירה.

wish me luck  !

שבוע הבא אני טסה לסופיה, בולגריה להגיש את התזה לתואר הראשון.
wish me luck 2 !!

כמובן שאעדכן אחרי או אפילו תוך כדיי השהות בסופיה.
אני לא יודעת מה אני יותר מקווה למצוא שם השראה ועיצובים מגניבים או למצוא איזה זוג נעליים במחיר מצחיק, דילמה קיומית, לא?? :)

המשך יום מקסים!

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...