יום שלישי, 6 ביולי 2010

רשמים מסופיה, בולגריה #1 - הפתעת הסטארבקס

הפוסט הראשון מסופיה מוקדש ליום וחצי הראשון שלי ושל הקבוצה בעיר הבירה הבולגרית.
לא אלאה אתכם בכל חוויות הטיסה והמלון, כי הן באמת לא מעניינות. הגענו בשעות הצהרים למלון
ולא ידענו מה מחכה לנו בחדרים..
המלון הוא מלון עסקים, אחד הגדולים ביותר בעיר.
חמישה כוכבים, וכל היוצא בזאת, חלוקי רחצה, נעלי בית, מסעדות וברים במתחם המלון עצמו
אינטרנט חופשי בחדרים וכמובן.. נוף מדהים מהחדר לכל העיר!



שמחות ומרוצות אחרי א. צהריים בקניון הקרוב למלון, שירלי ואני חזרנו לנוח כמה שעות ויצאנו בערב עם מיכל לחפש לנו א.ערב.
אחרי חוויה מעצבנת באוטובוס כשלא הבנו שאנחנו צריכות לנקב את הכרטיסים.
ירדנו באחד ממרכזי העיר והסתובבנו קצת עד שירדה החשכה.
ואז התחיל החלום שלי, ונמשך במשך כחצי שעה של אושר צרוף..
ממרחק גדול ביותר מיכל אמרה ,הנה, יש שם סטארבקס. אני, כמישהי שבדקה מה יש לעיר הזאת להציע ולא מצאתי שום זכר לאהובתי האמריקאית, לא האמנתי למשמע אוזניי ורק אחרי שהתקרבנו לאזור גיליתי את הלוגו הירוק המבוקש ולא יכולתי שלא להתרגש.



אחרי שנכנסתי לבית הקפה לצלילי ג'אז כל כך אופייני לרשת והזמנתי לי גראנדה קרמל פרופצ'ינו לוו פאט.. והייתי בשמיים. התפנתי לצלם קצת השראת סטארבקס...


פעמיים הייתי בארצות הברית ותמיד שכחתי לקנות לי את אחת הכוסות העיצוביות המדהימות של הרשת.
לכן, היום, ניצלתי את ההזדמנות וקניתי לי את הכוס הטרמית השקופה הגדולה!! :)

 קארמל פרופצ'ינו!!! :)

הייתי בעננים!!! :)


שולחן טיפוגרפי בבית הקפה

טוב, אלו רשמיי מהיום הראשון בסופיה.
מחר אנחנו נוסעים לאוניברסיטת NBU בפעם הראשונה. אעדכן בקרוב שוב.

לילה טוב

ענבל
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...