יום ראשון, 6 ביוני 2010

אהבתי: sex and the city 2

כן, חזרתי מהסרט!
כן, אהבתי אותו!
כן, נהנתי מאוד!

אבל יותר מהכל התגעגעתי.
לניו יורק, שהייתה חסרה מאוד במהלך הסרט השני.
לסטיילינג מעורר ההשראה, שהיה מוקפד ומרגש כמו תמיד, אבל עדיין לא נפלתי.
לתסריט ולעלילות הבנות בעיר הגדולה שהיה לוקה בחסר.. רגע, זה אומר ששוב, התגעגעתי לניו יורק.
אבל בסופו של דבר, נהנתי מכל רגע.
נקרעתי מצחוק בתחילת הסרט
רגעי ה"חזרה בזמן" היו מוצלחים ביותר,  כמו שאחותי אמרה לי במהלך אותו קטע: " באמת, מה הם כבר יכלו לחדש לנו, איך הבנות הכירו!!". צודקת.

חתונת סטנפורד ואנת'וני הייתה גולת הכותרת מבחינתי. הרגשתי כמו בסקס והעיר.
זה היה רגע השיא מבחינתי בסרט.
במיוחד הופעת האורח המחשמלת של לייזה מנלי!


אני לא אהרוס למי שלא ראה עדיין את הסרט - אחד הקאברים הטובים!!


הסרט ברובו מתרחש באבו דאבי  (וצולם במרוקו) ואת זה כמובן, אני לא מחדשת.
אבל למרות שאולי נקרא שאני קצת מקטרת על הסרט.
כל רגע שהבנות מתלבשות ויוצאות בשלל מחלצותיהן לצללי מוזיקת סרטים כזאת או אחרת,
ריגשה אותי עד מאוד!
והכל בניצוחה של האחת והיחידה
פט פילד  שהיא ללא ספק אחת ממקורות ההשראה האופנתיים הגדולים של השנים האחרונות!
אין בחורה אחת שלא מתעניינת אפילו מעט באופנה ולא חושבת על מראה אחד או שתיים מסקס והעיר הגדולה.

אבל, אחרי כל האופנה, הצחוקים וקארי בראדשו.
בסופו של סרט, הופתעתי שהכותבים לא נפלו בקלישאות חברתיות, שהבנות משחקות חברות כל כך טובות שבמציאות יש שם קרבות אגו גדולים והכי הופתעתי שאני רוצה עוד!!

עוד סרט, עוד ניו יורק, עוד סקס והעיר הגדולה.

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...