יום חמישי, 10 ביוני 2010

תכירו: melissa yabbering

מליסה היא מעצבת גרפית שחיה בניו ג'רזי, ועובדת בפילדלפיה (??)
היא פעילה מאוד ברשת. ורק היום הכרתי אותה, מה שאולי מצביע על זה שאני עדיין לא כל כך פעילה כמו שאני רוצה להיות.
או שפשוט עולם הבלוגים ענק מכדיי להכיר את כולם.
הבלוג שלה

היא מקימת "מבצע נחמד" (שזה תרגום חופשי ל operationnice)
שזה רעיון מקסים!



ובנוסף לפני שנה פחות או יותר היא החליטה לצייר במחברת הסקיצות שלה כל יום מה עובר עליה.
זה החזיק בדיוק 43 יום,(לפי מה שהיא כתבה באתר) אני חושבת שהיא ממשיכה לפעמים.. אבל התוצאה מקסימה.




לאתר של היומן מסע שלה

בנוסף יש לה אתר של תיק עבודות

הבחורה נראית מקסימה, יש לה יד ועין מיוחדים במינם.
אני אהבתי, והתחלתי לעקוב. החל מהיום!

המשך יום טוב :)

ענבל

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ממש אהבתי! גם אני אתחיל לעקוב... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...