יום שלישי, 1 ביוני 2010

חלונות לראווה

אמרתי לא לחו"ל.
ההורים הציעו לי סוף שבוע ארוך בברלין ואני סירבתי.
אני גם אפרט את הסיבות.
סיבה אחת מאוד עיקרית - אין לי גרוש לבזבז עכשיו.
המשכורת של מאי נראית רע.
יוני לא נראה בכלל שאעבוד יותר מדיי בשביל משכורת הגיונית.
ואני מתכננת כל כך הרבה לעיצוב החדר החדש בתל אביב (נו, מה יהיה עם דירה?!) שאני לא יכולה להרשות לעצמי ביזבוזים כואבי לב ב H&M ברלין.
עוד סיבות פחות חשובות היו , עבודה, פרוייקט שאני צריכה לעבוד עליו אבל כל זה לא באמת חשוב.

לכן באומץ לב (טיפשות!! ;) אני ואחותי סירבנו ובירכנו את הורינו היקרים שרק רוצים לקחת אותנו איתם לחו"ל שיהנו גם בלעדינו ואולי אפילו יקנו לנו איזה מגזין עיצוב או תיק וינטג' מגניב.

ולמה אני מספרת לכם את כל זה, כי הדבר שהכי מבאס בלא לנסוע לחו"ל, זו ההשראה.
כמה השראה אני מקבלת בחו"ל. כמה צילומים חוזרים איתי בכרטיסי הזיכרון..
(ספטמבר 2006---->5000 תמונות בחודש בניו יורק)
(ספטמבר 2008---->3500 תמונות ב18 יום בארה"ב) וכו' וכו'..
כן כן. אני מצלמת המון כשאני בחו"ל.
הכל מוצא חן בעיניי. הכל מגרה אותי. גורם לי לחשוב,להתרגש,
מביא לי השראה.

לרוב מקורות ההשראה הגדולים ביותר שאני נתקלת בהם בחו"ל הם חלונות הראווה.
לכן.. אוסף קטן של צילומים (הפעם שלי) שתיעדתי חלונות ראווה יצאי דופן שגרמו לי לעצור
ולצלם.

שדה התעופה ג'תרו בלונדון
-------------------------------------------------------------------------------------------------
סן פרנסיסקו
--------------------------------------------------------------------------------------------------

לאס וגאס
------------------------------------------------------------------------------------------------
  ניו יורק
-----------------------------------------------------------------------------------------------

בודפשט
--------------------------------------------------------------------------------------------------
  תל אביב
-------------------------------------------------------------------------------------------


 חיפה
--------------------------------------------------------------------------------------------
יום מקסים ומלא השראה.. בכל מקום אליו תלכו :)


ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...