יום חמישי, 10 ביוני 2010

חמישי טיפוגרפי #16

בוקר טוב! יום חמישי הגיע!
אני כבר בשיעור שעה, מנסה להבין איך הפרוייקט גמר שלי הולך להראות, מה להדפיס? מה לכתוב ואיך להגיש את הכל באנגלית.וחשבתי כמה כייף יהיה שכל הסטודנטים ביחד בחו"ל ושזו תהיה חוויה מהנה.בתקווה.
ואני מלאה בחששות ודאגות ואני לא מצליחה לתכנן את היום שלי ולא את השבוע, והזמן חומק לי בין האצבעות.
ואז פתאום נזכרתי בניו יורק, מפתיע.
ונזכרתי בגלויות ובמגנטים שתמיד צצו בכל מיני חנויות לממתקים ונייר. ונזכרתי כמה הגלויות האלו היו מלאות השראה.
עם טיפוגרפיה פשוטה. ואמרות חזקות.



ובעודי מנסה לתכנן, להכין רשימות ועל הדרך להנות

אני חייבת לשתף שבתקופה האחרונה אני מרגישה שאני לא חיה נכון. שמשהו לא עובד כשורה.
שהתוכניות שלי כשלו, ושהמטרות שלי לא ברורות. וזה נורא מתסכל.
אז ברגעים כאלה חשוב להיות חזקים ותמיד לזכור לא לקטר. לא משנה מה, לא לקטר. לחייך!




סוף שבוע מקסים, אופטימי ומלא השראה :)

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...