יום רביעי, 12 במאי 2010

האמן בעצמך

האמן בעצמך

האמן כי יש לך יעוד, כוח פנימי.
להגיע אל כל מה שאתה מצפה מהחיים.
להתנסות בכל מעלות ומורדות החיים.
לגלות את המשמעות של מאבקי החיים והישיגיהם.
כי בהם תמצא את פישרם של החיים ושל עבודת-חיים.

בטח ברגשותייך העמוקים ביותר,
כי הם המשקפים את דמותך האמיתית.
בחן כל הזדמנות, ונצל אותה כהלכה.

הכר את עצמך, ואת צורכי חייך.
חפש היטב כדי להבין את טיבם של החיים.
מצא את מגבלותייך ופעל על פיהן.
בנה בתוכך אדם חזק המסוגל להתמודד עם כאב.

דע כי החיים מזמנים גם אכזבות, אך זכור כי דרכן אתה הופך להיות אדם יותר חזק.
יותר איתן. אל תתחמק מקשיים, אלא עמוד בהם.
זכור כי כל דרך שאתה בחר מכילה כמה מכשולים.
אילו החיים היו נועדים להיות קלים, לא היו אתגרים בעולם ולא הייתה נוצרת הקשת בענן.

 - שרי האוסהולדר -

את הקטע שכתבתי כאן קיבלתי בסוף שנה ראשונה בחטיבת הביניים. ילדה קטנה, עוד לא בת 13, מחפשת את עצמה בחברה חדשה, בכיתה חדשה, בתחילתו של גיל ההתבגרות בו הכל משתנה מרגע לרגע.
הקטע חולק ע"י המחנכת האהובה שלי, דרורית, שלימים נהייתה חברה טובה של אמא שלי והסתבר לנו אח"כ גם שדודתה של חברתי הטובה שירלי.
אני לא יודעת כמה ילדים מהכיתה שלי נהננו בזמנו מהקטע שקיבלנו בסוף שנה מהמחנכת, כמה בכלל קראו אותו. אבל אני, מאז אותו יום קוראת אותו לפחות פעם בשבוע . אם יש תקופה או ארוע משמעותי אז אפילו יותר.
הקטע הזה הלך איתי בארנק כל התיכון.
הודבק על השולחן בצבא.
נתלה בלוח ההשראה בזמן הלימודים במכללה. ועכשיו. הגיע הרגע שהוא כבר חלק ממי שאני.

השבועייים הקרובים מאופיינים אצלי בהכנות קדחתניות לארוע החשוב ביותר שקורה לי מבחינת הזדמנויות תעסוקה..(אם נקרא לזה ככה)

protfolio night 8 ! פעם ראשונה בתל אביב. ולי כבר יש הזמנה.
כל מה שנשאר זה להחליט מה ללבוש. להיסגר על הסדר של העמודים בתיק עבודות.
ולחייך! :)

עוד משפט קטן על התמונות: עדיין אין לי לוח מגנטי גדול (זה בתכנון) אבל יש לי לוחון קטן שכרגע מתמקד במשהו אחד בלבד - 20/5 !!

לילה טוב :)

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...