יום שבת, 17 באפריל 2010

חמש שקל - מכירת בגדים יד שנייה למטרה טובה


דרך הבלוג minium גיליתי על מכירת בגדים למטרה טובה ביותר.

אז הרמתי את עצמי עם אחותי ואמי היקרה ונסענו לתרום קצת בגדים ולהתחדש בקצת ישנים וטובים..

היה מגניב ביותר, אחותי אפילו מצאה זוג נעלי אולסטאר בצבע כחול ג'ינסי מגניבות!
אני מצאתי כובע סרוג כחול וחולצת כוכבים שגם אם אני לא אצליח לגזור ולעצב אותה קצת מחדש יש לה כפתורים דמוי פנינים שאני יכולה לעשות מהם לפחות חמש זוגות עגילים!!

אני חייבת לציין שהייתה אוירה צעירה, כייפית והרגשה טובה!
כל הכבוד לנגה על היוזמה המבורכת, רעיון מקסים!!
מקווה שנאסף סכום מכובד שיוכל לעזור למי שצריך..

לקח לי קצת זמן, אבל הנה זה מגיע.. תמונות ממכירת יד שנייה שהתקיימה בפסח בנווה צדק.

 אני חייבת לציין שאהבתי את ההומור האירוחי הנחמד ששרר בבית של נגה וחברתה..

"המציג אינו למכירה"  - חשוב מאוד לדעת את זה.. עוד הייתי רוצה לקנות את הפינגווין החמוד הזה :)

היה כייף!

לבלוג של נגה .

עוד תמונות וסיפורים מהטיול המהנה באזור היפיפה הזה שנקרא נווה צדק בפוסטים הבאים..

שבת שלום

ענבל


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...